Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Persian girl in Paris

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Persian girl in Paris

Na al eerder een foto geplaatst te hebben met helaas weinig input. Doe ik bij deze nogmaals een poging.

Ik hoop dat deze foto wat meer tips en kritieken zal op leveren.
    Canon 350D + Grip +18-55 kit lens/Tamron 1:4-5.6/70-300 Ld Di Macro 1:2
    Sony F828
    K800i 3.2 mp Cybershot

Re: Persian girl in Paris

Hoewel hier regelmatig tips worden gegeven is een showcase meer om een foto lekker op te hemelen of lekker de grond in te boren
    Voor technische aspecten tips en trucs kun je hem beter in 'discussie' plaatsen.

Vind het een net plaatje van een mooie dame. Leuke vind ik dat je kan zien dat ie in Parijs is genomen.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Hoewel hier regelmatig tips worden gegeven is een showcase meer om een foto lekker op te hemelen of lekker de grond in te boren
      Voor technische aspecten tips en trucs kun je hem beter in 'discussie' plaatsen.

Vind het een net plaatje van een mooie dame. Leuke vind ik dat je kan zien dat ie in Parijs is genomen.
      Thx weer wat geleerd...
      Canon 350D + Grip +18-55 kit lens/Tamron 1:4-5.6/70-300 Ld Di Macro 1:2
      Sony F828
      K800i 3.2 mp Cybershot

Comment

De foto en composite op zich is geen probleem, het model mag er ook wezen, doch hier had je even moeten kijken en effe overleggen... Een flits had hier op zijn plaats geweest, dan waren er niet zo'n donkere partijen op en aan het model in kwestie. Verder volg ik de redenering van MAD MAX.

Comment

Ik stoor me een beetje aan het te krappe kadertje en de rode lijn staat niet mooi gecentreerd.
          Instagram | The RX1 Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oVan Bekijk bericht
            Ik stoor me een beetje aan het te krappe kadertje en de rode lijn staat niet mooi gecentreerd.
            tja ik ben dan ook geen perfectionist hé

Mooie meid op een zomerse dag, hebben we nu allemaal wel behoefte aan zeker en de meiden zijn het probleem niet .... dat andere wel

Mooie spontane foto met mooie achtergrond mag er wezen...

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oVan Bekijk bericht
              Dat was me nog niet opgevallen, ik beoordeel geen kadertje en zeg er niet vlug wat over en zeker niet als het nauwelijks opvalt.
              Wat de foto aangaat kan ik met het comment van Picasso mee gaan.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Ik vind het mooi hoe je de eifeltoren als achtergrond gebruikt hebt.
                Enkel spijtig dat onderaan links die gasten met hun 2pk-tje(??) storend element spelen.
                Ik zou het model haar bril laten vasthouden hebben, zodat de bril op de neus een functie/verklaring heeft, nu vind ik het een beetje er tussenin.
                Voor de rest prima plaat !
                SKurt.be
                www.SKurt.be

Comment

een knappe meid midden in Parijs,met een mooie
                  achtergrond ik vind het een mooie opname

Comment

Working...
                  X