Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind deze (even zonder effect) al een heel mooi plaatje denk ik, echter twijfel ik een beetje aan de vingers die nu uit haar oor lijken te groeien. Vind het niet echt storend, maar het valt wel op.
Verder denk ik (dit is een gokje) dat de bewerking de hooglichten extra opschroeft waardoor er een beetje overbelichting ontstaat. (ook een beetje waar op haar mondhoek)
Het is niet uitgebrand of zo maar het lijkt erg helder tov de rest. Dit is supersimpel op te lossen natuurlijk maar mss vind je het zelf prima zo hoor.
Ja, het is het nog zoeken he.
Ik vond die diagonaal die de handen vormen nr de hoek wel ok, maar het is inderdaad een beetje een raar/fake zicht.
We zijn nog nie aan de nieuw patatjes...
Die overbelichting stoort me niet zo erg maar in de originele foto is het OK.
Misschien dat de sharpening in bdsizer het contrast nog wat heeft geboost.
Jij weet ook wat er allemaal met een foto kan gebeuren als je nr webformaat gaat he .
Kom toch nog af en toe even piepen Hoe meer ik em zie, hoe mooier ik em vind
Denk omdat de pose niet zo allerdaags is. Zelfs die arm en vingers begin ik mooi te vinden
Comment