Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fashion kim

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: fashion kim

this model
    Graag meer prentjes hiervan!

Ahja, toffe foto ook, al had de tekst erboven voor mij niet gemoeten.
    www.festivalnoise.be
    http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
      D'rop, d'ronder, d'r naast of d'r tussen het maakt mij allemaal niet uit maar:

die koeien van letters boven de bank schreeuwen mij aartselijk tegemoet. De bank zelf is klaar voor de kringloopwinkel en de dij en de linkerarm van het model zijn overbelicht. De pose vind ik nu ook niet bepaald van dien aard om wild van te worden.

ciao

je zou schrikken hoeveel keren maandloon je moet ophoesten voor zowel de bank als alles wat in dat interieur aanwezig is ....
      van de hand van een buitenlands designontwerper wiens naam ik niet mag vernoemen.

overbelichting is de bewerking. originele is correct belicht. sommige affiches wordt ook serieus getrokken aan de affiches.
      estamos llegando
      http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Eigenlijk vind ik deze foto héél goed. Overbelicht of niet, het past wel!
        Much to learn I still have!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario Bekijk bericht
          je zou schrikken hoeveel keren maandloon je moet ophoesten voor zowel de bank als alles wat in dat interieur aanwezig is ....
          van de hand van een buitenlands designontwerper wiens naam ik niet mag vernoemen.

Heel veel keren waarschijnlijk want ik heb zo goed als geen maandloon. Maar dat neemt niet weg dat ik de bank (design of niet, what's in a name?) dikke kitsch vind. Smaken verschillen. De vliegtuigen van Panamarenko kosten ook fortuinen en die gaan niet eens de lucht in!

ciao

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
            Heel veel keren waarschijnlijk want ik heb zo goed als geen maandloon. Maar dat neemt niet weg dat ik de bank (design of niet, what's in a name?) dikke kitsch vind. Smaken verschillen. De vliegtuigen van Panamarenko kosten ook fortuinen en die gaan niet eens de lucht in!

ciao

inderdaad smaken verschillen. hoeft dan ook niet denigrerend gezegd te worden dat die bank klaar is voor kringloopwinkel.
            estamos llegando
            http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario Bekijk bericht
              inderdaad smaken verschillen. hoeft dan ook niet denigrerend gezegd te worden dat die bank klaar is voor kringloopwinkel.

Pas op Iodario, maak je niet kwaad, is slecht voor je hart en je humeur. En daarbij in de kringloopwinkel zijn pareltjes te vinden hoor! Ik ga er regelmatig langs...net als vele van die mensen met dikke maandlonen om 'designspullen' op de kop te kunnen tikken.

Maar genoeg polemiek terzijde. Einde discussie. Schluss damit!

ciao en proficiat met je foto!

Comment

Working...
              X