Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ania back in town ..
Collapse
X
-
-
Re: Ania back in town ..
Hola, en hoe! Zeer zeker de krachtigste pose die ik van haar al te zien kreeg
Belichting en compositie versterken dat gevoel nog,
heel mooi vastgelegd...Canon :: 5DmkI :: EOS 30 :: EF 50 f/1.4 :: EF 28-70L f/2.8 :: EF 135L f/2 :: EF 70-200L f/4
-
Oorspronkelijk geplaatst door OneyedK Bekijk berichtHola, en hoe! Zeer zeker de krachtigste pose die ik van haar al te zien kreeg
Belichting en compositie versterken dat gevoel nog,
heel mooi vastgelegd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtEen foto die je direkt bij je strot paktMag ik ze hebben voor op mijn desktop?
ciao
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk berichtEen mooie.
(Die hebben we dus zondag zien rondlopen in Waterschei)
Comment
-
Comment
-
Mooie plaat, technisch toppie, maar ze zit mij er ietsie te 'heftig' bijGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
ik vind het een prachtige plaat!! goede compositie en pose!some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
een mooie vrouw, een mooi lichaam ... een gemiste kans ...
kvind hier NIKS ... sensueel, sexy, gedurfd, opwindend, flaterend, fijngevoelig, heftig, kunstig, vrouwelijk, ... in dit beeld terug ...
zo ervaar ik het ...Scotty... beam me up !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk berichteen mooie vrouw, een mooi lichaam ... een gemiste kans ...
kvind hier NIKS ... sensueel, sexy, gedurfd, opwindend, flaterend, fijngevoelig, heftig, kunstig, vrouwelijk, ... in dit beeld terug ...
zo ervaar ik het ...
Comment
-
links van haar schouder en bil net iets meer ruimte en dan vind ik het een schitterende plaatSteven
Comment
-
Ik vind het een mooie foto maar het raamkozijn stoort me wat.
Het neemt wat van de aandacht weg.
Ik weet wel dat het kozijn vlak bij haar zat, dus om dit vaag te krijgen moest uw dof wel perfect uitgemeten zijn.
Maar ik zou het in post production wel naar de achtergrond durven blurren.
Comment
Comment