Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
True Love
Collapse
X
-
-
-
Re: True Love
Knappe foto , wel spijtig van de hevige reflectie van de zon.Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
-
Doe mij nummer 1 maar.
In nummer 2 zit een storende reflectie of dergelijke.
Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2
Comment
-
mooie foto!
Ik vind de reflectie juist niet storend, en zelfs passend bij het beeld~TDN
fotoblog: www.tdn9.be
Comment
-
-
Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. Ik zou het koppel in zo'n verticale cut ook helemaal horizontaal gecentreerd zetten.
Comment
-
Knappe platen, mooie silhouetten, en prima in balans voor mij.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Mooi silhoutte, volgende keer ook eens proberen op de grond te gaan liggen bij het maken van de foto.
Comment
-
eerste de voorkeur, twijfel alleen aan de horizon.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk berichtThnx iedereen voor jullie reacties
Ivm die reflectie....Hoe had ik dit kunnen vermijden?
Het koppeltje heeft ondertussen de 2de foto besteld op poster formaatCanon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
Comment
-
Reflectie kun je ook wegklonen op een nieuwe laag en zacht terugpoetsen tot het gewenste resultaat, maar nogmaals ik vind het niet storend.
Ook tijdens het schieten kun je dit niet voorkomen, zonder dat de algehele plaat te donker wordt.
Bereik tussen hooglichten en schaduwen is gewoon te hoog.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment