Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto is echt, hond is echt,.... zelfs Paola is echt.
Iedereen bedankt voor de reacties.
Ge meent het...'k heb toch moeite om het te geloven. De hond is precies wel bewerkt om beter uit te komen...
Maar gelijk hoe, 't is een toffe plaat, de compo, de uitdrukkingen van de personen, schitterend.
Hierbij moet ik spontaan terugdenken aan mijn vakantie...
We wandelden door St-Guilhem-Le-Désert, over het marktplaatsje. Het was al wat donker aan 't worden, en ik had mijn fototoestel net weggeborgen.
Wat daar gebeurde was gelijkaardig maar nog confronterender...
Op de marktplaats, onder de plataan, zat een bijzonder opvallend in fluo geklede dame. I.p.v. tegen de tafel, plaste de hond tegen de voorste poot van de stoel waarop de dame zat... "je zal maar willen opvallen" .
Schitterende plaat trouwens die je spontaan doet lachen .
Comment