Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meisje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meisje

    To give it another try...
    vroeg me af of ik die lichtvlekken bij de 2de foto zou wegwerken. Heb ze dan uiteindelijk gelaten omdat ze nog een leuk effect gaven, leek me...




  • #2
    Re: Meisje

    Geweldige platen, en ik zou die vlekken wat groter proberen te maken.
    (en ik vraag me toch stilaan af waar dat hier heengaat met showcase)
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Meisje

      Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
      Geweldige platen, en ik zou die vlekken wat groter proberen te maken.
      (en ik vraag me toch stilaan af waar dat hier heengaat met showcase)



      Grapje zeker?
      Ik vindt de foto's nl helemaal niks. het model zegt mij niks, de pose niet,het licht is helemaal fout er is lens flare...En de foto's zijn veeeeeeeeel te klein om goed te kunnen zien..Ik zou beginnen dit in discusiie te plaatsen, daar krijg je terechte kritiek en oplossingen voor je problemen, dit plaats je in mijn ogen niet in showcase...Sorry maar zo denk ik erover.

      En ook ik vraag mij af waar dat heen moet met showcase.....er staan soms platen tussen waar van ik denk.
      Maar ze worden geplaatst en krijgen vaak heel goed comment op hun werk. Snap dat niet...
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

      Comment


      • #4
        Re: Meisje

        _____
        Last edited by Larah&Bo; 20 september 2008, 00:55.

        Comment


        • #5
          Re: Meisje

          Ben nog maar nieuw op belgiumdigitaal.be
          Wist er niet van af dat ik deze foto's beter in discussie plaats.
          Zal ze in het vervolg daar plaatsen.
          Ik ben vooral lid van dit forum om bij te leren, dat is wel duidelijk.
          Sarcastische ondertonen mogen voor mijn part dan ook achterwege gelaten worden, daar help je niemand mee, met opbouwende kritiek daarentegen wel.

          Comment


          • #6
            Re: Meisje

            Oorspronkelijk geplaatst door ValerieB Bekijk bericht
            Ben nog maar nieuw op belgiumdigitaal.be
            Wist er niet van af dat ik deze foto's beter in discussie plaats.
            Zal ze in het vervolg daar plaatsen.
            Ik ben vooral lid van dit forum om bij te leren, dat is wel duidelijk.
            Sarcastische ondertonen mogen voor mijn part dan ook achterwege gelaten worden, daar help je niemand mee, met opbouwende kritiek daarentegen wel.
            Voor opbouwende kritiek ben je bij Fotodiscussie aan het juiste adres.
            Bij ieder forumonderdeel staat een duidelijke uitleg met richtlijnen, en op zich is de term "Showcase" toch echt wel veelzeggend genoeg.
            Dat je dan sarcastische ondertonen als antwoord krijgt, tja, wat zou je willen.
            Ik kan Jan wel begrijpen hoor.
            Beschouw het als een valse start en post je volgende in de goeie rubriek
            BTW : ze mogen wel iets groter hoor, maakt het bekijken nog zo prettig.
            fotosite

            Comment


            • #7
              Re: Meisje

              Oorspronkelijk geplaatst door ValerieB Bekijk bericht
              Ben nog maar nieuw op belgiumdigitaal.be
              Wist er niet van af dat ik deze foto's beter in discussie plaats.
              Zal ze in het vervolg daar plaatsen.
              Ik ben vooral lid van dit forum om bij te leren, dat is wel duidelijk.
              Sarcastische ondertonen mogen voor mijn part dan ook achterwege gelaten worden, daar help je niemand mee, met opbouwende kritiek daarentegen wel.
              Ook ik ben op BD ooit begonnen om wat bij te leren en ik leer ook nu nog elke dag wat bij, maar vóórdat ik ging posten had ik wel alle sticky's en regels gelezen. Nu is het natuurlijk geen doodzonde dat je eens een keer de plank misslaat maar de laatste tijd gaat het in mijn ogen de verkeerde kant op en zeker in showcase. Voorheen kon je met 40 willekeurige platen uit showcase een album vullen waar niemand zich voor hoefde te schamen.

              Maar mijn reactie was absoluut niet persoonlijk gericht aan jou, maar je bent gewoon de zoveelste die "zo maar wat" in showcase zet wat daar toch echt niet thuis hoort.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: Meisje

                Oorspronkelijk geplaatst door ValerieB Bekijk bericht
                Ben nog maar nieuw op belgiumdigitaal.be
                Wist er niet van af dat ik deze foto's beter in discussie plaats.
                Zal ze in het vervolg daar plaatsen.
                Ik ben vooral lid van dit forum om bij te leren, dat is wel duidelijk.
                Sarcastische ondertonen mogen voor mijn part dan ook achterwege gelaten worden, daar help je niemand mee, met opbouwende kritiek daarentegen wel.
                Daar kan ik het volledig mee eens zijn, maar show case is niet bedoeld om dit soort commentaar te geven. Dat neemt niet weg dat je iemand niet gelijk de grond in hoeft te trappen. Dus ....geef de moet niet op post gewoon verder, maar wel eerst kijken waar hij thuis hoort
                Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                Canon eos 7D Mijn site

                Comment


                • #9
                  Re: Meisje

                  Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                  Ook ik ben op BD ooit begonnen om wat bij te leren en ik leer ook nu nog elke dag wat bij, maar vóórdat ik ging posten had ik wel alle sticky's en regels gelezen. Nu is het natuurlijk geen doodzonde dat je eens een keer de plank misslaat maar de laatste tijd gaat het in mijn ogen de verkeerde kant op en zeker in showcase. Voorheen kon je met 40 willekeurige platen uit showcase een album vullen waar niemand zich voor hoefde te schamen.

                  Maar mijn reactie was absoluut niet persoonlijk gericht aan jou, maar je bent gewoon de zoveelste die "zo maar wat" in showcase zet wat daar toch echt niet thuis hoort.
                  ik kan me voorstellen dat het wat cru overkwam, maar als iedereen zich nu eens onthield van commentaar op foto's die misschien niet in showcase horen, dan konden we de TS er op attent maken dat er ook nog een onderdeel fotodiscussie is. Zolang mensen hier op de zelfde manier beoordeeld worden als in fotodiscussie zullen ze hier ook blijven posten, (overigens niet persoonlijk bedoeld, maar een algemene opmerking)
                  Gr Mod Wim1960
                  Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                  Canon eos 7D Mijn site

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meisje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                    ik kan me voorstellen dat het wat cru overkwam, maar als iedereen zich nu eens onthield van commentaar op foto's die misschien niet in showcase horen, dan konden we de TS er op attent maken dat er ook nog een onderdeel fotodiscussie is. Zolang mensen hier op de zelfde manier beoordeeld worden als in fotodiscussie zullen ze hier ook blijven posten, (overigens niet persoonlijk bedoeld, maar een algemene opmerking)
                    Gr Mod Wim1960
                    Nou .. dat is leuk als je een showcase waardig plaatje hebt en maar 1-3 reacties krijgt. Denk dat smaak er ook een beetje mee te maken heeft. Ik zie platen in HOF verschijnen waar ik achter mijn oren krab wie dat verzonnen heeft.

                    Er zal altijd een groep mensen blijven bestaan (waaronder ook ik in het begin) die bere trots op hun eerste platen zijn, zonder dat ze het zelf in de gaten hebben dat het misschien toch niet zo denderend is.

                    Poeh .. weet nog goed de overgang van mijn snap naar een spiegelreflex... hup meteen posten.. en meteen neergesabeld worden hehehe.

                    Misschien moeten de MODs zelf de boel verhuizen? Ik bedoel als ik een post open in Algemeen (was fout) wordt ie ook naar chit-chat verhuisd.

                    Jullie zijn toch de baas hier?

                    Aan de andere kant zie ik ook comments verschijnen op de zogenaamde snaps waarbij ik denk.. jessess.. dat kan ook op een andere toon. Thuis niks te vertellen en hier een grote bek.
                    (geldt ff niet voor Jan in dit geval, hoewel ik wel kan genieten van een lekkere dosis humor af en toe. Vooral dat van die vlekken moest ik erg om lachen )

                    Maar goed. On topic.
                    Plaatjes zijn idd niet je van het, maar het koppie leent zich zeker om vaker op de plaat gezet te worden. Jammer van de vertekening en jammer dat ze zo klein zijn.
                    Vraag me wel af waarom mensen altijd van die rare snoeten trekken als ze dit soort foto's van zichzelf maken.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Meisje

                      Oorspronkelijk geplaatst door ValerieB Bekijk bericht
                      Sarcastische ondertonen mogen voor mijn part dan ook achterwege gelaten worden, daar help je niemand mee, met opbouwende kritiek daarentegen wel.
                      Ben het er eigenlijk wel mee eens, sommige mensen vergeten hier nogal snel dat ze zelf ook ooit vanaf nul zijn moeten beginnen en alsof ze alleen de creme de la creme hier mogen verwachten. Bij mijn weten (en ook ik ben nog geen jaren bezig met fotografie) is wat de één voor de vuilbak vindt het summum van fotografie voor de andere.

                      Vind dit soort commentaren kinderachtig en niet ter zake. Evenals de opmerking "maar als iedereen zich nu eens onthield van commentaar op foto's die misschien niet in showcase horen". Dat is toch puur eigen smaak, slaat op niks.

                      De platen kunnen beter da's waar, en ze zijn te klein, maar ik zou je toch niet laten ontmoedigen eerlijk gezegd.

                      Greetz,
                      Luc
                      Last edited by lucky_goe; 7 juli 2007, 13:24.

                      Comment

                      Working...
                      X