voor het eerst heb ik schoolfoto's gemaakt veel rondgekeken op internet en voor mij was eigenlijk het belangrijkst om het anders te doen als anderen. mijn dochter zit op de peuterspeelzaal ze hebben mij gevraagd dit jaar de schoolfoto's te maken
de kaders eromheen heb ik later gedaan voor mijn internetpagina ik heb veel tijd besteed aan de kinderen om ze op een leuke spontane manier te kunnen fotograferen en wilde voor de zwartwit versie wat ik bij mijn pakket heb aangeboden een heel andere foto laten zien de ouders van de kinderen waren erg tevreden maar mijn vraag is delen jullie deze mening
laatste foto van de tweeling heb ik wel zo aan de ouders gepresenteerd
uiteraad horen daar ook foto's bij met pasfoto's maar die heb ik hier achterwege gelaten
Helaas.... drie foto's is het max. per topic dus er zijn er 2 verwijderd.
Gr Mod Wim1960
de kaders eromheen heb ik later gedaan voor mijn internetpagina ik heb veel tijd besteed aan de kinderen om ze op een leuke spontane manier te kunnen fotograferen en wilde voor de zwartwit versie wat ik bij mijn pakket heb aangeboden een heel andere foto laten zien de ouders van de kinderen waren erg tevreden maar mijn vraag is delen jullie deze mening
laatste foto van de tweeling heb ik wel zo aan de ouders gepresenteerd
uiteraad horen daar ook foto's bij met pasfoto's maar die heb ik hier achterwege gelaten
Helaas.... drie foto's is het max. per topic dus er zijn er 2 verwijderd.
Gr Mod Wim1960
Comment