Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zondag een opdracht gehad van mijn fysiotherapeut en zijn vrouw.
Vreselijk gelachen om de maffe pruiken op zijn kop
Het is een super leuk stel en weer eens wat anders dan mijn favo gladde huidjes
Wauw! Deze zijn mooi! Hoe 1 persoon er toch telkens zo anders kan uitzien hé.
En die tweede...rrrrrrr...miauw... ...hoewel ik niet echt 'n keuze wil maken.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Zeer mooie portretfoto's waar de persoon helemaal tot zijn recht komt! Hoewel de zwartwitte heel geslaagd zijn, gaat mijn voorkeur toch naar de derde: stijlvol en ingetogen.
Stuk voor stuk prachtige opnames, voor mij springen 2 en 3 der uit met een lichte voorkeur voor foto 2.
Congrats, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik vind het (alweer) 3 mooie opnames.
3 keer anders en toch 3 keer goed.
De eerste lekker stoer met toch die grappige ondertoon.
De tweede gewoon stoer... die blik, tattoo
en de derde is dan weer helemaal anders... casual, zowel die kleding als de blik van die man.
Het past allemaal gewoon goed in elkaar vind ik
... en die belichting... is bij alle drie ook prima!
Comment