Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

soepwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • soepwerk

    Bij deze foto hoort eigenlijk een heel verhaal.

    't is een testshot wat ik later eigenlijk niet meer opnieuw kon namaken (toont nog maar eens hoe amatueristisch ik ben )

    Maar ik vond de pose en uitstraling voor dit model zo mooi. Dus toch maar geprobeerd er iets van te maken.

    Ik had 2 problemen: 1) de foto staat redelijk scheef , -> dat geprobeerd op te lossen met de 'rare' presentatie. en 2) Ik heb het onderste oog en wang moeten recontrueren omdat er in de originele versie een haarlok voor hangt.

    Dus al bij al is het eerder een soep oefening geworden.

    enja, ze is ietsje te glad getrokken . Op een gegeven moment was ik mijn background layer (met het origneel) kwijt (verkeerd gemerged dus). Dus kon ik achteraf geen structuur meer terug halen. En had ook niet direkt de moed om opnieuw te beginnen

    lang verhaal voor 1 foto :

    --



    --
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

  • #2
    Re: soepwerk

    lol... dat heb je wel eens. Heb ik ook hoor heb je een plaatje wat jezelf heel mooi vind, is er vanalles mis mee lol.

    Maar euhh.. nu moet ik wel vertellen dat ik zelf de comp niet zo mooi vind. Ik mis een nek waardoor het beeld een beetje raar overkomt hier.
    Maar als jij en het model tevreden zijn heb ik niets gezegd

    Shopwerk daarentegen heel goed gedaan!
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: soepwerk

      Als dat soep is dan ben jij een goeie kok
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: soepwerk

        Ik krijg ne stijve nek van der nor te zien!


        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment

        Working...
        X