Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Deze week had ik het genoegen een zeer jeudig model in de studio te ontvangen, zo jong dat papa en mama op mijn verzoek mee gekomen waren naar de fotosessie.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Deze week had ik het genoegen een zeer jeudig model in de studio te ontvangen, zo jong dat papa en mama op mijn verzoek mee gekomen waren naar de fotosessie.
EDIT MOD Franciskine : foto uit reply verwijderd om leesbaarheid van topic beter te behouden . . .
MVG, Jeff
Leuk beeld.
Beroepsmatig kijk ik wel onmiddellijk naar de coiffure, die je wat mag opgekuist worden. Hiermee bedoel ik het wegpatchen of klonen van haartjes die uit het kapsel springen. Als je die wegdoet dan zal je foto nog net een tikkeltje beter zijn!
Leuk beeld.
Beroepsmatig kijk ik wel onmiddellijk naar de coiffure, die je wat mag opgekuist worden. Hiermee bedoel ik het wegpatchen of klonen van haartjes die uit het kapsel springen. Als je die wegdoet dan zal je foto nog net een tikkeltje beter zijn!
Bedankt voor de tip !
omdat ik zelf zonder noemenswaardig haar op het hoofd door het leven ga is het kapsel niet echt iets waar ik op let.
Nog een vraag aan u , wil je de link uit de Quote halen a.u.b., dan is het topic beter leesbaar en is er ook minder bandbreedte nodig! EDIT MOD Franciskine : heb ik ondertussen zelf gedaan Jeff . . .inderdaad een goeie tip voor andere leden . . .
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment