Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Je gaat waarschijnlijk een pak negatieve reacties krijgen, maar ik vind ze alledrie wel goed. De derde zou sterker zijn als je alleen zijn hoofd en stukje schouder erop zou hebben.
De eerste vind ik heerlijk, lekker gloomy.
De tweede vind ik ook best goed gedaan.
De eerste is een kunstige prent. Bij de tweede klopt 't één en ander niet, maar ze mag er zeker zijn. De derde vind ik een zalige snapshot.
Trouwens... Ik keek even naar je site en moet zeggen dat er veel kunstige plaatjes tussen zitten. Maar 4 maanden bezig ... gedorie, dat gaat nog vuurwerk geven
Je eerste is zeker en vast een leuk idee. Jammer inderdaad van de neus. Ik heb de indruk dat je erg hebt moeten shoppen om deze plaat zo te krijgen?
De tweede vind ik toch sterk voor maar 4 maanden bezig te zijn hoor. Je kan zeuren over professionele belichting en dergelijke maar ik veronderstel dat je hierover niet beschikte...Je hebt er verder leuk met de scherptediepte gespeeld. Al doende leert men...
De derde vind ik ietwat te snapshot hoewel hij wel prima scherp is.
Leuk van de positieve reacties en de tips en bedenkingen die gegeven zijn kloppen als een bus. De eerste is een beetje geshopt, maar was trouwens niet staged (uitstapje om onweer te fotograferen met vriendin gone wrong).
De 2e is op mijn 'kot / appartement' met een vriendin met erbarmlijke belichting en er klopt nog veel niet aan ben ik me ook bewust.
De laatste is helemaal snapshot, genomen op de FNAC fotomarathon dit jaar, eerste keer dat we deelnamen en de foto is mijn co-fotograaf die onze kliekjes aan het reviewen is
Comment