Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In the line III
Collapse
X
-
-
Re: In the line III
Om meer positieve of negatieve commentaar te krijgen, post je beter in foto-discussie (extra) . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Vreemd dat niemand reageerde op deze foto, ik vind hem namelijk zeer grappig. Ik heb zelf een beroep met veel homoseksuele collega's (voor alle duidelijkheid: ik ben het zelf NIET) en ik wist niet dat er bij de brandweer ook dergelijke exemplaren werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht330 x bekeken en nog geen commentaar? Niet pos- of negatief. Ik vind deze goed alleen de helmen een beetje uitgebrand.
Op mijn monitor zie ik helemaal geen uitgebrande vlekken.
Is uw monitor wel gecalibreerd?
Deze foto heeft wel ietsBeter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk berichtik wist niet dat er bij de brandweer ook dergelijke exemplaren werken.
Ikzelf vind bv de straal er maar uitzien als een stuk ijs en dacht dat je er één of anders Star Wars zwaard wilde van maken?
Comment
-
-
Wat een dubbelzinnig plaatje!En de hand van van de rechter in de zij van de linker maakt het af, vind ik
Misschien best rechts een beetje meer ruimte gelaten? Hoewel... dan heb je een iets beknoptere straal hè? Tja, verder inderdaad een goede!
En op mijn monitor zie ik ook uitgebrande helmen...Canon 5D MkII - Sigma 50mm f/1.4 - Sigma 35mm f/1.4
Portfolio: http://awholelottaphotographs.wordpress.com/
Blog: http://pauliendegraaff.wordpress.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk berichtVreemd dat niemand reageerde op deze foto, ik vind hem namelijk zeer grappig. Ik heb zelf een beroep met veel homoseksuele collega's (voor alle duidelijkheid: ik ben het zelf NIET) en ik wist niet dat er bij de brandweer ook dergelijke exemplaren werken.
De 1ste heeft enkel de straalpijp vast, de 2de houdt normaal de slang en/of de collega vast. Als je een slang van diameter 70 alleen moet vasthouden zonder reactieboog vlieg je bijna weg als er iets of wat druk op komt.
Als er bvb een woningbrand is met veel rookontwikkeling en men wilt een binnenaanval doen, dan is de zichtbaarheid quasi nihil. De 2 mensen die dan met perslucht binnengaan doen bijna alles op de tast ( speciale procedures) hierbij houdt de 2de ook altijd de 1ste vast om elkaar niet kwijt te geraken.
nu terug on topic:
mooie foto, al mag je die wel iets groter plaatsen ;-)Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
een hoop sunbounce & strobist stuff
Comment
Comment