Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snapshot van mijn dochtertje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snapshot van mijn dochtertje

Heel snelle snapshot want stilzitten is haar sterkste kant niet. Overigens de eerste keer dat ik mijn nieuwe 400D uithaalde. (de krab op haar wang die ze net ervoor had opgelopen moet ik nog eens zien te retoucheren)

Camera Model: Canon (Canon EOS 400D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 49,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/60 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 200
    Compensation: EV 1/1
    Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

Re: Snapshot van mijn dochtertje

Leuke spontane en herkenbare foto van een meid met prettige schitteroogjes. Zoals je al zei, her en der een kleine retouche kan altijd en zal zeker mooier ogen in het familiealbum .

Comment

Leuke meid spontane snapshot ,had het eerst niet gezien omdat ik zelden of nooit op dit forum kom . De mods zouden mss eens kunnen overwegen om dit forum te splitsen in 18+ en gewone mensen foto's het niet 18+ gedeelte valt niet echt in de smaak bij "de echte man" blijkbaar .Groetjes G.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Galamus Bekijk bericht
        Leuke meid spontane snapshot ,had het eerst niet gezien omdat ik zelden of nooit op dit forum kom . De mods zouden mss eens kunnen overwegen om dit forum te splitsen in 18+ en gewone mensen foto's het niet 18+ gedeelte valt niet echt in de smaak bij "de echte man" blijkbaar .Groetjes G.
        Dit vind ik een héél zinnig voorstel.
        Een gedeelte mensen en portretten, en een gedeelte modellen dus !

Comment

Een foto waar je vrolijk van wordt
          Mooie foto voor in het familiealbum hoor!

Neem 's wat foto's van je dochtertje in de tuin of in een park (buiten dus!). De resultaten zullen nog stukken beter zijn en met zo'n modelletje kan het niet mis gaan
          flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soetkin Bekijk bericht
            Neem 's wat foto's van je dochtertje in de tuin of in een park (buiten dus!). De resultaten zullen nog stukken beter zijn en met zo'n modelletje kan het niet mis gaan
            Dat staat nog op de planning
            Eerste keer dat we naar de Zoo, Planckendael, Plopsaland, Paradisio ofzo gaan is mijn Canon weer van de partij en zal ik hopelijk nog een hele hoop van die foto's kunnen nemen. Kwestie van de mama ook te verzoenen met papa zijn nieuwe hobby he
            Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

Comment

Working...
            X