Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Een origineel idee... Ook een leuke uitvoering. Als beginnend prutser kan ik er weinig opmerkingen over maken. Het wit is niet ingebrand en er zit genoeg 'beweging' in de muisjes voor mij.
Maare, wat is het nu geworden? Roze of Blauwe muisjes?
Canon 350D - Sigma 18-125 - Sigma 20-40 2.8 EX DG - Sigma 105MM 2.8 Macro EX DG - Canon 70-200 4.0 L USM
Hoi Ajuin, ik begrijp je stelling niet helemaal...........
Bedankt voor de complimenten, uiteraard was dit beste uit de serie.
in belgië geven we met de geboorte geen beschuit met muisjes maar doopsuiker aka suikerbonen. beschuit met muisjes is voor mij toch ook een typisch nederlands iets
verder over de foto: heel erg orgineel en knap uitgewerkt
Hoi Ajuin, ik begrijp je stelling niet helemaal...........
Bedankt voor de complimenten, uiteraard was dit beste uit de serie.
Volgens mij doelt Ajuin op het feit dat wij Belgen "suikerbonen" relateren aan een geboorte en het begrip "muisjes" hier weinig tot niets met een geboorte te maken heeft.
Heel duidelijk, ik zit zelf tegen de grens aan van België maar hier wist ik niet van. Zo zie je maar dat we nooit te oud zijn om wat van elkaar te leren.
Comment