Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Tweede foto doet het zo'n beetje voor mij, maar allez, wat staat dat lieve kind daar nu te doen op de derde foto tussen die afschuwelijk lelijke witte puntschoenen?
De 1e is mooi kwa "sfeer"belichting. De 2e mooi door de pose. (alleen jammer van het te duidelijk aanwezige doek en de "ongelijke" nagels). Al met al... geef mij die 3e maar!!! Met schoenen of niet, mijn favoriet Gr, Paul
M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 -1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...
op allemaal , deze foto's hebben een zeer goede scherpte, goede kleuren. !
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Amaai, die eerste... De andere hadden van mij een andere keer mogen komen!
Misschien idd de mand iets meer gecropt, maar ik vindt hem zo eigenlijk al oké.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment