Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kirsten
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
-
Re: Kirsten
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtM.i. een tikkeltje te lang in de "soep" (photoshop) gezeten...LOL.
En de derde is dan nog eens gewoon een crop van de tweede.
Ik vraag me toch af hoe die duidelijke omlijning van bvb het horloge gedaan is. Is dat zo'n model of zijn de contouren met een zelfgetrokken lijntje geaccentueerd? Indien het laatste: mooi tekenwerk hoor. Ik zou het niet kunnen.
Comment
-
Ik vindt er veel te veel storende elementen in zitten..
Zeker de eerste..ze ligt op een knuffel of zoiets, haar horloge, de blik gaat volgens mij naar haar hand en daar zit helemaal geen tekening meer in. Alles is in mijn ogen veel te erg geblurd en dan ook nog flink verscherpt, of het contrast te hoog, wat ik denk te zien in de ogen haar en ketting....er zitten van die rare puntjes (wit) in haar haren mond en oren.
Nee dus foto's kunnen mij niet bekoren. Ik denk dat er uit het model veel meer te halen is dan dit...Last edited by knofje3116; 23 juni 2007, 23:01.Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
-
-
De foto is er in alle opzichten over.
Mezelf even verduidelijken: Ik denk dat de originele foto helemaal niet mis zal zijn en eventueel vermits een gepaste bewerking echt af zal zijn. Maar u hebt de foto duidelijk over bewerkt waardoor hij helemaal nergens meer op lijkt. U hebt de ogen, mond, oren, halsketting, delen van het haar te veel verscherpt, vandaar die witte puntjes. Deze halen de kwaliteit van de foto volledig naar beneden.
Daarnaast is de blur er ook volledig over. In de eerste is het nog net aanvaardbaar, maar die tweede, is echt wel scary.
Wat vaak helpt om te zien of een bewerking er niet over is, is de foto eens een dagje te laten liggen. Vaak zie je de volgende dag zelf dat de foto overdone is.
Ik hoop dat u zelf ziet dat de foto er over is. Ander wordt het moeilijk om er iets aan te doen.... see the ART not the TOOL ...
Comment
-
ff verduidelijken..
de foto is een enorme crop van een foto.. dus was echt heeeeeeeeel slechte kwaliteit, ik heb hier echter niks aan verscherpt, enkel een blur toegepast..
dit moest gewoon want hij was echt zo slechte kwaliteit
ik vond de eerste eig nog wel mooi. de andere twee zijn na inzien idd er over..* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..
Comment
-
Als die zo heel slecht was, had hem dan opnieuw gemaakt.....Nu ga je al het slechte verdoezellen met blur, in de hoop dat er iets moois uit gaat komen, het werkt eerder, gezien alle comment, averrechts..Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
Comment