Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zing a zong.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zing a zong.

    Nicky Bandera, lead-zangeres van "The council", een keigoeie swingende coverband.
    Deze foto's zijn genomen tijdens hun optreden op de braderie van Maldegem.
    Mijn voorkeur gaat uit naar nummer twee.

    Wat denken jullie er van, is dit wat?







    Met dank aan de perso(o)n(en) die BD-sizer gemaakt hebben. Superhandige tool gewoon

  • #2
    Re: Zing a zong.

    Geslaagde opnamen, ... maar
    de tandarts heeft nog wat werk om die zwarte vullingen weg te werken.
    Deze ontsieren echt de foto.

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: Zing a zong.

      Vind ik imho ook eigenlijk
      Wel mooi scherp!

      Comment


      • #4
        Re: Zing a zong.

        Net wat ik nodig had: Kritiek van twee tandtechniekers .

        En ik vertik het om de tandvullingen weg te shoppen, nah.
        Ik vertik het eveneens om haar een gladgestreken vel te geven of om haar rimpeltjes en andere onvolkomenheden weg te werken. De tweede foto vind ik dus juist het mooist door de details in al die kleine imperfecties. Het lichte kippevel, de zon op het donshaar...

        Want dat is de realiteit en ik hou er wel van. Of op zijn minst vind ik het verhaal dat uit een ECHT gezicht spreekt, al dan niet met tandvullingen, boeiender dan om het even welke foto van het zoveelste perfecte modesnoetje.

        Comment


        • #5
          Re: Zing a zong.

          2 mensen hebben je net toegevoegd aan hun "vriendenlijst"
          Gestopt met roken zeker?

          Als oortechnicus beeld ik mij bij nr1 graag in dat ze het uitschreeuwt van de pijn wegens een oorbel die plots 2 kg is gaan wegen Daarom mijn voorkeur

          Niet meer vragen "wat denken jullie ervan?" in het vervolg

          Comment


          • #6
            Re: Zing a zong.

            Just as perfect as can be...

            Nix shoppen en verstoppen, it is her that is the subject of the image


            Grts

            L.

            Comment


            • #7
              Re: Zing a zong.

              Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
              Als oortechnicus beeld ik mij bij nr1 graag in dat ze het uitschreeuwt van de pijn wegens een oorbel die plots 2 kg is gaan wegen Daarom mijn voorkeur
              LOL, zo ik had het nog niet gezien, maar inderdaad daar lijkt het wel op.

              Niet meer vragen "wat denken jullie ervan?" in het vervolg
              Juist wel. Iedereen mag me ongezouten (of met zout) zijn mening geven.
              Net zoals ik me zelf ook niet echt inhoud om anderen mijn eerlijke mening te geven.
              Maar die meningen, daar hoeven we dus niet persé mee akkoord te gaan hé.

              Meningen....zijn als achterwerken, iedereen heeft er één en de meeste stinken .

              Comment


              • #8
                Re: Zing a zong.

                @Leonbidon:
                Ik vertik het eveneens om haar een gladgestreken vel te geven of om haar rimpeltjes en andere onvolkomenheden weg te werken.
                Waarom zou je dat dan bij een baby-foto wel doen?

                Mooie foto's, maar iets te geel naar mijn smaak.
                ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
                Ook: DIGITAAL: Canon 20D

                Comment


                • #9
                  Re: Zing a zong.

                  @Leonbidon:
                  Ik vertik het eveneens om haar een gladgestreken vel te geven of om haar rimpeltjes en andere onvolkomenheden weg te werken.
                  Helemaal mee eens!
                  Waarom zou je dat dan bij een baby-foto wel doen?

                  Mooie foto's, maar iets te geel naar mijn smaak.
                  ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
                  Ook: DIGITAAL: Canon 20D

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zing a zong.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Bekijk bericht
                    @Leonbidon:

                    Mooie foto's, maar iets te geel naar mijn smaak.
                    Bedankt en je hebt gelijk, ze zijn inderdaad wel iets te gelig. De eerste en de laatste toch in elk geval. De middenste is eigenlijk iets te rood, maar dat komt omdat ze oorspronkelijk allemaal iets te blauwig waren en ik dit heb trachten te corrigeren. Met wisselend succes blijkbaar.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zing a zong.

                      Die tweede vind ik toch een heel sterke plaat. De anderen 2 zijn dan misschien iets te Geel, "met her en der een zwart vlekje op de tanden" , maar ze zijn zeker niet mis.

                      Ach ja... wil je een perfect plaatje, neem er drie flitsers, wat parapluukes, schermpjes, een visagiste, enz... bij, nog wat "fotosoep" en... Het perfecte gladgestreken plaatje, dat er zeker mag zijn.
                      Dit is "reality"... laat dat ook zijn wat het is. Expressieve beelden, waarbij je duidelijk een zangeres ziet die er heel veel zin in heeft en die het beste van zichzelf geeft.
                      Stuur ze haar misschien ook even door... misschien kan je ze er wel heel blij mee maken .

                      Mvg
                      Last edited by FestinaLente; 21 juni 2007, 22:24.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zing a zong.

                        Wat me persoonlijk wel een beetje stoort is die kritiek op die tandvullingen

                        Jongens, dit is toch een verslag van een optreden, geen beautyshoot dacht ik

                        Dus je gaat een foto van een neergekogelde soldaat beoordelen op : wel mooi maar haal even dat bloed uit zijn gezicht weg

                        Even serieus hé

                        Al maar goed dat Johnny Rotten van voor het BD-tijdperk is

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zing a zong.

                          Tja, dat was het eerste waar mijn oog naartoe getrokken werd als ik naar de foto keek. Daarom vind ik de tweede ook de beste. Ik heb niet gezegd dat de foto's niet slecht zijn hé, alleen... in deze moderne tijd en zeker als je dikwijls je mond zo wijd moet opendoen
                          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zing a zong.

                            De eerste 2 vind ik zeker geslaagd en het zijn de onvolkomenheden die hier juist een meerwaarde geven.

                            Bij de derde weet ik niet waar de scherpte ligt? Er mocht hier wat meer DOF gebruikt worden zodat het gehele gezicht scherp is.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zing a zong.

                              Wel mr bidon,
                              expressievolle, fotos
                              bij drie mis ik wat scherpte,
                              en twas precies koud buiten ,
                              dus goedgekeurd

                              Comment

                              Working...
                              X