Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volgens mij droomt hij al stiekem van BD . . . Proficiat Feb!!!
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
feb,
die gaat een leven vol plezier tegemoet!
altijd dat lachje!
mm
Altijd dat lachje. Van wie heeft hij dat ?
Die jongen gaat een goede toekomst tegemoet.
En, aan dat lachje te zien, wordt dat zeker een BD'er. BD new generation...
Proficiat mr. en Mevr. Feb
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
proficiat !!
Maar om eerlijk te zijn kunnen de foto's nog een pak beter.
De foto's zijn redelijk plat qua belichting.
Maak gebruik van het invallend licht van de venster in de kliniek.
Neem een lager standpunt, ga er niet boven hangen.
@ allen: van harte bedankt, er zullen nog wel fotootjes volgen...
@ lieven: bedankt voor de tip, ik zal deze zeker ter harte nemen, voorlopig moest ik nog wel van bovenuit fotograferen, want vanachter het glas van het bedje is niet zo eenvoudig. Vanmiddag zal ik Brent eens op het hospitaalbed leggen, dan kan ik op gelijke hoogte fotograferen
Comment