Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@madmax witbalans alleen bij de eerste toegepast vergeten bij de andere
i-stock en shutterstock moet het nog steeds een keer lezen van hoe en wat
maar vind zelf dat ik nog steeds in de leer fasen zit , wie niet hé.
moet het nog steeds een keer lezen van hoe en wat
maar vind zelf dat ik nog steeds in de leer fasen zit
Altijd bescheiden, die Belgen ! Als ik zie wat inderdaad uit het "gestoorde" brein komt, kan ik dit geen leerfase meer noemen. Ik denk dat veel BD' ers erg jaloers op je zullen zijn.
Ook deze serie is weer erg knap. (De 1e beter dan de andere 2, vindt ik) maar de eerdere serie's waarbij het meisje door de site viel waren voor mij echt top en zal ik niet snel vergeten.
Maar leer maar lekker door, wij genieten er wel van
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Je aanpassingsvermogen aan de herkomst van de site is dan óók nog eens erg groot.
Ach what the heck, Belg of Nederlander, we doen allemaal een ding waar we veel plezier in hebben en het lukt nog aardig ook. En dat was nou precies de boodschap
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment