Lekker zo die extreme visa af en toe Ben blij da ik niet de enige ben die daar van houdt
Mooie serie met als uitschieter no1.
(weet dat je niet graag glad bewerkt, maar hier had ik het graag willen zien. Platen verdienen het echt, zo mooi zijn ze! Als ze af zouden zijn konden ze zo een magazine in. )
Hehe, je moet wel heel erg onder de indruk geweest zijn om 2 maal hetzelfde te zeggen
Carine heeft zowel de facepainting als de kledij gemaakt (kledij wat minder goed te zien in deze reeks). Ook handig dat Carine.... mijn vrouw is.
Alle foto's zijn (zoals meestal bij mij) zo uit de camera. Ik ga er toch eens een wat bewerken zoals je adviseert.
Thanks !
/edit
Mijn eerste zin was naar aanleiding van een dubbelpost van MadMax. Deze is ondertussen (terecht) verwijderd en mijn eerste zin kan daardoor nogal verwarrend overkomen.
Ik ga toch ook vooral voor nr 1 (en 2) Bij 3 is het gezicht wat te hard, te gedetailleerd waardoor de MU als harde verf overkomt, een beetje van MadMAx zijn winkel er over is IMHO beter hier
Hehe, je moet wel heel erg onder de indruk geweest zijn om 2 maal hetzelfde te zeggen
Carine heeft zowel de facepainting als de kledij gemaakt (kledij wat minder goed te zien in deze reeks). Ook handig dat Carine.... mijn vrouw is.
Alle foto's zijn (zoals meestal bij mij) zo uit de camera. Ik ga er toch eens een wat bewerken zoals je adviseert.
Thanks !
Je weet ook dat ik ieder respecteer die zijn/haar ding doet op zijn/haar manier.
Maar persoonlijk vind ik dat als je met visa en styling aan de gang gaat een model mooi wil maken tot in de perfectie. De uiteindelijke plaat moet dan ook een kunststukje worden waar je lang naar kijkt. Ik heb dat zelf met mijn eigen platen waar ik bij sommige gewoon vervliefd ben geworden op het eindresultaat. Dat gaat zelfs zo ver dat bijv in jouw plaat ik een aantlal zwarte baantjes verf nog iets meer zou doordrukken omdat het hier en daar iets is vervaagd of niet lekker is aangebracht. Zelfde geldt voor de oneffenheden in de huid. Noem het een tik hahaha. Maar voor alle platen geldt: hoe beter de voorbereiding, licht, visa enz... des de beter is de basisplaat. Dat scheelt zoveel werk achteraf in fotosoep.
Ik vind altijd dat je als team (vooral als je dit soort foto's maakt) naar het hoogste einddoel mag streven. En fotosoep is mijn beste teamspeler geworden de laatste maanden hehehe. Kan niet meer zonder haar. (of hem)
Ik heb hier thuis een plaatje waar ik een week mee aan het sleutelen ben geweest. Gewoon omdat ik het leuk vind om te doen
Comment