Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevecht tussen mens en dier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gevecht tussen mens en dier

    Zo word ons avondmaal voorbereid.....
    Eerst mals slagen daarna de ruwe kantjes eraf schuren...mmmmm lekker





    eos 350D / efs 18 - 55 mm / ef 70 - 200 mm 1:4 L usm / ef 17 - 40 mm 1:4 L usm / speedlite 580 ex

  • #2
    Re: Gevecht tussen mens en dier

    de eerste mooi!
    net een grote hand, die inktvis

    Comment


    • #3
      Re: Gevecht tussen mens en dier

      Die eerste foto is enórm leuk! Erg mediteraans, precies.

      Edit mod JLP: Je off-topic commentaar is verwijderd, omdat dat niet is toegestaan in dit forumonderdeel. Zie ook de forumregels.
      Last edited by JLP; 16 juni 2007, 22:19.
      fotofarah
      Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

      Comment


      • #4
        Re: Gevecht tussen mens en dier

        Je titel is niet helemaal correct, want van een gevecht tussen mens en dier is hier absoluut geen sprake. Bot gezegd is dit alleen het doodslaan van een dier en dat is wat anders. De foto's vind ik ook niet zo bijzonder, alleen de eerste is nog wel ok, maar niet bijzonder (te blauw en te rommelige compositie). Je kader zou ik weglaten, die voegt niet zoveel toe aan de foto. Sorry, maar ik denk dat je veel beter kan dan deze foto's.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: Gevecht tussen mens en dier

          Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
          Je titel is niet helemaal correct, want van een gevecht tussen mens en dier is hier absoluut geen sprake. Bot gezegd is dit alleen het doodslaan van een dier en dat is wat anders. De foto's vind ik ook niet zo bijzonder, alleen de eerste is nog wel ok, maar niet bijzonder (te blauw en te rommelige compositie). Je kader zou ik weglaten, die voegt niet zoveel toe aan de foto. Sorry, maar ik denk dat je veel beter kan dan deze foto's.


          Los van de titel (waar ik zelf ook nog wel eens mee 'vecht' ) wat is er rommelig aan de eerste plaat? Vind deze juist de sterkste van de serie en geeft prima weer hoe het in die landen toegaat als het gaat om eten. Je wil niet weten hoe ik een vis slacht in de Bahamas

          Je kunt hier natuurlijk 10 filters op los laten om het een beetje op National Geografic te laten lijken, maar persoonlijk vind ik deze serie prima in beeld gebracht als het gaat om reisfotografie. En no 3 is zelfs de max als het gaat om viezigheid. Kan de stank bijna ruiken hier. Slijm, schuim, oud mensje enz.

          Heb ze toch echt wel eens slechter gezien hier.

          Voor mijn persoontje dus prima
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Gevecht tussen mens en dier

            de eerste opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Gevecht tussen mens en dier

              Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
              Je titel is niet helemaal correct, want van een gevecht tussen mens en dier is hier absoluut geen sprake. Bot gezegd is dit alleen het doodslaan van een dier en dat is wat anders. De foto's vind ik ook niet zo bijzonder, alleen de eerste is nog wel ok, maar niet bijzonder (te blauw en te rommelige compositie). Je kader zou ik weglaten, die voegt niet zoveel toe aan de foto. Sorry, maar ik denk dat je veel beter kan dan deze foto's.
              Sorry van de titel maar eigenlijk is de inktvis al dood maar dit doen ze omdat anders de inktvis niet te eten is, het zou een stuk rubber zijn dat je op je bord krijgt als ze dat niet doen. Het komt mss hard over maar het is de realiteit.In uwe paella zitten ook stukjes inktvis en dan is er geen probleem.
              eos 350D / efs 18 - 55 mm / ef 70 - 200 mm 1:4 L usm / ef 17 - 40 mm 1:4 L usm / speedlite 580 ex

              Comment

              Working...
              X