Graag had ik jullie mening hier over gehoord, eventueel opvalligheden etc
[/QUOTE]
de clown viel me wel gelijk op je bent er toch wel blij mee !!!!
verder valt op dat de boom er mooi scherp op staat !
en dat is\was denk ik toch niet de bedoeling
Graag had ik jullie mening hier over gehoord, eventueel opvalligheden etc
de clown viel me wel gelijk op je bent er toch wel blij mee !!!!
verder valt op dat de boom er mooi scherp op staat !
en dat is\was denk ik toch niet de bedoeling
grt frank
Ja ik ben er zeker blij mee, want ik weet wat e rhier achter schuilt, maar kga eerst nog wat luisteren/lezen nar jullie mening, en dan zal ik eens iets zeggen
Ja ik ben er zeker blij mee, want ik weet wat e rhier achter schuilt, maar kga eerst nog wat luisteren/lezen nar jullie mening, en dan zal ik eens iets zeggen
Groeten
Garmir
Als je een mening over je geplaatste foto wil hebben kun je hem een volgende keer beter in het onderdeel "discussie" plaatsen.
Mijn opmerkingen:
- ze kijkt misschien iets te veel weg. De positie van het hoofd is daarom niet persé slecht, maar de richting waarin ze kijkt.
- de knie zit wat in de weg
- minder scherptediepte was een pluspunt geweest. Niet alleen de stam, maar ook het gebladerte in de achtergrond is nu te storend. Het gezicht lijkt me trouwens niet echt scherp, de stam daarentegen...
- ze is ook wat van de berg aan het afglijden...
- en nog iets waar je eigenlijk niet veel kan aan doen: een deel van het haar aan de rechterkant waait mooi op, maar een ander deel lijkt op haar hoofd te plakken waardoor je, naar mijn mening toch, een rare lijn krijgt op haar gezicht
Oke, blijkbaar is het niemand die het ziet, dus zal ik het maar zeggen. Die foto dat ik gepost heb is de originele foto niet, deze had immers een anderre achtergrond. Ik heb 2u bezig geweest in photoshop om de originele afbeelding om te vormen naar deze (perfectie voor het uitsnijden van de randen ect, ook de kleuren moesten bijgesteld worden zodat ze redelijk goed met elkaar verzoend konden worden.
hier is de originele afbeelding, en de uiteindelijke afbeelding
Ino, da meiske wou een andere achtergrond op die foto omdat ze de originele niet echt schitterend vond, en had haar belooft om er een nieuwe op te zetten
2 uur ! dan had je beter in die tijd met haar kunnen wandelen en een paar nieuwe maken lijkt mij zo.
en dan had je er ook wel 5 min langer achter mogen blijven en de achtergrond iets meer mogen vervagen !
je hebt het mooi en netjes gedaan hoor, alleen snap ik je clown in het begin nog niet !
2 uur ! dan had je beter in die tijd met haar kunnen wandelen en een paar nieuwe maken lijkt mij zo.
en dan had je er ook wel 5 min langer achter mogen blijven en de achtergrond iets meer mogen vervagen !
je hebt het mooi en netjes gedaan hoor, alleen snap ik je clown in het begin nog niet !
grt frank
die clown, heb ik gewoon voor de lol op gezet heeft geen betekenis
Comment