Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liefde is....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Liefde is....

    De slagschaduw stoort mij niet, wat me wel een heel klein beetje stoort is de blauwige plekken in het gezicht van de dame (kaken en wenkbrauwen en begin van het haar).

    Maar zoals door velen reeds gezegd, prachtige foto en direct goed verkoopbaar op microstock-sites. (Je hebt wel model releases nodig)
    Instagram | The RX1 Files

    Comment


    • #17
      Re: Liefde is....

      Oorspronkelijk geplaatst door otterspeer Bekijk bericht
      Moderator?? Ik vind dit soort commentaar belachelijk. Gauloise is hier gezien al zijn berichten van vandaag alleen maar dom gedachtenloos commentaar aan het plaatsen om het een beetje leuk te hebben.

      Beste Otterspeer,

      Als je, zoals jij, nieuw bent op een forum, dan kunnen sommige zaken anders overkomen dan voor ons, habitués. Geen verwijt, enkel een vaststelling.

      Je zal al gauw merken dat Dhr. Gauloise een vorm van humor heeft die door de meeste van ons zeer gesmaakt wordt . Hij heeft het nóóit slecht voor, zet de zaken soms op zijn kop om het hier een beetje levendig te houden . Overigens, we bevinden ons in showcase en niet in het discussieforum.

      We zijn hier met tijden bloedserieus met fotografie bezig, en andere keren dollen we maar raak . Het is de differentiatie die zo mooi is aan dit forum.

      On topic:

      Eentje die enorm vertederend werkt, jawel
      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

      Comment


      • #18
        Re: Liefde is....

        Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
        We zijn hier met tijden bloedserieus met fotografie bezig...
        Oei oei oei... nu weet ik wat ik fout doe !




        PS - Ik las net mijn commentaar terug, die ik deze middag zette. 't Lijkt wel of ik een aap geworden ben (zie Vicky enz...), maar niets is minder waar ! Net in de spiegel nog gekeken .
        Nja, 'k had überhaupt geen tijd om whatever te lezen van de middag en ik blijf bij mijn commentaar .

        Comment


        • #19
          Re: Liefde is....

          Mooie foto en die schaduw ... mij stoort dat niet. Alleen dat uurwerk bij die man, weer geen ...... zeker.

          Comment


          • #20
            Re: Liefde is....

            Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
            Hier heb je een echte tsockfoto hoor Misschien een tikkeltje spijtig van de slagschaduw in de hals om hem helemaal perfect te hebben.

            Maar zeer scherp en op het juiste moment

            "tsockfoto" wat bedoeld u daar mee?

            oVan
            microstock-sites. Wat is dat?
            Thanks
            Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

            Comment


            • #21
              Re: Liefde is....

              knap in beeld gebracht

              Comment


              • #22
                Re: Liefde is....

                Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
                "tsockfoto" wat bedoeld u daar mee?

                oVan
                microstock-sites. Wat is dat?
                Thanks
                Dat deze foto commeriele waarde heeft en vaak verkocht zal worden als deze via een "stockbureau" wordt aangeboden. Een stockbureau is een bedrijf waar u uw fotos aan kunt bieden en die zij weer verkopen aan derden. Tegenwoordig gaat dit allemaal via het internet. Ik heb even geen links bij de hand. Ik geloof dt Alamy een groot bureau is.

                Uw foto is zeer bruikbaar voor afnemers bijvoorbeeld in magazines, flyers, websites, etc. Zeker een foto die vaak verkocht zal worden. Knap gedaan.

                Comment


                • #23
                  Re: Liefde is....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                  Liefde is...zij is zooo blij omdat hij haar eindelijk heeft verteld dat hij ermee instemt om te gaan scheiden.

                  ciao, gauloise
                  Toch niet, hij is een Belg die een moeilijke scheiding achter de rug heeft.
                  Zij is een Engelse, 9 jaar geschieden, en dit koppel heeft mekaar gevonden in Portugal. Foto is gemaakt s'avonds op het strand waar hij haar vertelde .....
                  zie titel.

                  Thanks
                  Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Liefde is....

                    knap - heel mooi werk!
                    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Liefde is....

                      liefde is, de kunst om de liefde tussen 2 mensen, spontaan en mooi op een plaatje vast te leggen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Liefde is....

                        Knappe foto
                        Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

                        Comment

                        Working...
                        X