Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lara geboren na 23 weken zwangerschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lara geboren na 23 weken zwangerschap

Onze kleine meid is nu aangekomen in Vlaanderen en ligt in het UZ in Antwerpen. zie ook deze post http://forum.belgiumdigital.com/show...highlight=lara
    Naar aanleiding daarvan hebben mijn ouders een mooi ooievaar voor het raam gezet. Ik heb er deze afiche bijgemaakt als kenisgeving aan de nieuwgierigen.

Foto is gemaakt in zeer moeilijke omstandigheden, weinig licht, flits verboden en reflectie in de couveuse

Laat maar weten wat je er van vindt
    Last edited by edwin1974; 6 juni 2007, 22:06.
    fotowebsite: www.edwinfoto.com
    Lara's website: http://www.houdevelt.com
    fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

Re: Lara geboren na 23 weken zwangerschap

Voor Lara en voor jullie al een hele evolutie om ze nu wat dichter bij huis te hebben.
    En nu maar hopen dat ze het binnenkort ook zonder de ziekenhuisaccessoires op de foto kan.

Comment

Hoi Edwin,

Jullie van harte gefeliciteerd met deze mooie meid. Geniet er van want ze zijn groot voor dat je er erg in hebt !!!

alex
      Website : www.alextimmermans.com
      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Ik blijf mijn bewondering uiten over de voorbeeldige wijze waarop jullie dit gebeuren met ons willen delen. Dit is de spannende maar ook hartverwarmende realiteit die ons treft en ons laat medeleven zonder schroom. Blijf ons op de hoogte houden Edwin.

Henri
        lidnummer: BD0435BE

Comment

nogmaals proficiat en welkom thuis
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Dat ze terug hier is, is al een heel pak van mn hart
            Dat ze maar rap sterk genoeg is om bij jullie thuis in te trekken!

Comment

Waauw, is me dat nog eens positief nieuws, Lara is wel een heel sterke meid.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Welkom thuis. Een van de mooiere (maar ook verdrietige) thuiskomsten die je kunt bedenken vermoed ik. Nu is het wachten op Lara's echte thuiskomst.

Wat zullen jullie gelukkig zijn dat je na z'n lange en heftige tijd weer thuis bent. Thuis tussen de familie en vrienden waar je zoveel steun aan kunt hebben. Ik wens jullie allemaal (ook de Opa's en Oma's) veel sterkte de komende maanden.

De eerst maand is Lara met veel up en down doorgekomen. VEEEEL meer dan 99,9% van alle ander babies. Dus sterk is ze zeker.

En wens Lara sterkte met de operatie aan haar ductus. (Na het lezen van de informatie achter de link weet ik weer wat meer over de ductus).

Foto is gemaakt in zeer moeilijke omstandigheden, weinig licht, flits verboden en reflectie in de couveuse
                Hoef je voor mij niet te vermelden. De foto's zeggen genoeg over de omstandigheden. Daarvoor moet je je niet verontschuldigen.
                Last edited by bolke; 7 juni 2007, 21:25.
                Fotoapparatuur
                Portfolio

Comment

Heel veel geluk voor Lara en jullie gezinnetje, erg aandoenlijke foto.
                  Groetjes Christianne
                  Christianne's fotoweb
                  BD0243nl

Comment

Van harte proficiat! Mijn vrouw en ik hebben de foto's met ontroering bekeken. 2 jaar geleden hebben wij precies hetzelfde meegemaakt. We wensen jullie alle goeds toe. Heel veel sterkte in deze zware tijd. We spreken de wens uit dat alles goed mag komen. Met name veel succes met alle ritten heen en weer naar het ziekenhuis. Met de kleine van ons gaat het inmiddels heel goed. De eerste tijd was het kwakkelen, want het zijn en blijven bijzondere kindjes. Maar hoe je het ook wend of keert: dit tere kindje heeft een onuitwisbaar plekje in jullie harten. En dat heeft het nodig, want liefde heelt meer dan je denkt.

Veel sterkte,

Dineke en Henri

Comment

Heb juist ook Lara haar 'dagboek' gelezen...
                      Zo te lezen is het een heel sterke madam!

Veel succes met de operatie (alhoewel ze nu misschien al achter de rug is)!

Die ductus kennen we, alleen hebben ze bij ons oudste dochtertje die niet moeten dichtmaken maar terug open omdat ze met een aantal andere hartproblemen zat. Zij heeft in totaal 6 weken in UZ Leuven doorgebracht (na eerst 4 weken thuis zonder dat we van iets wisten) en verscheidene operaties meegemaakt.
                      Het zijn zware tijden, maar uit ervaring weet ik dat soms het kleinste woordje steun al wonderen kan doen.

Eigenlijk is het wel straf dat zo'n kleine kindjes al zo'n vechtertjes kunnen zijn.

Comment

van harte proficiat vanuit Tokyo!

grtz Marc
                        canon 40D, canon 70-200 2.8L IS, 24-105 4 IS USM, 50 1.8, 17-40 4L, 100mm 2.8
                        Grtz Marc
                        http://www.pbase.com/marc100

Comment

Welkom thuis Lara en veel sterkte toegewenst aan de ouders, en dat er nog veel foto's mogen volgen van Lara in beter en leukere omstandigheden
                          Canon spul en Canon glas

Comment

Veel geluk met de kleine en geniet ervan ben nog maar juist ook vader geworden alle zo 'n twee maand en het is leuk

Comment

Geweldige foto. (het gaat hard,zó snel als ze vooruit gaat)
                              ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

Working...
                              X