Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Iets meer afstand van het model met de muur een langer brandpunt en een groter opening zouden ervoor zorgen dat je een wazige achtergrond krijgt.
Nu is de achtergrond scherper dan je model wat duidt op een focus op de muur ipv op je model .
Qua compsitie vind ik de afgehakte hand en het handje dat de waaier vasthoudt en zomaar vanuit het niets in het beeld opduikt storende elementen.
Een crop net boven de duim aan de waaier maakt het beeld sterker .
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik ga met Digipics mee, en ik zou persoonlijk dat zwarte fliebeltje onder haar oksels wegshoppen (van haar truitje) gaat ook een beetje om de finishing touch
Comment