Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anne

    Wat vinden jullie van deze? Alle commentaar welkom!!

    Model: Anne
    Make-up: Els van Roy







    mvg,

    Benjamin
    Flickr

  • #2
    Re: Anne

    Ik wou dat mijn foto's er ook zo uitzagen...

    In volgorde van voorkeur: 2 - 1 - 3
    Wel vind ik het spijtig van die schaduwlijn boven haar hoofd, stoort daar harder dan degene naast haar lichaam. Misschien even wegklonen? Ook wel spijtig dat je net boven de knie hebt afgesneden, nu vallen de plooilijnen van de knie goed op...
    Bij de eerst zou ik het model iets meer naar links geplaatst hebben, zodat haar voet er helemaal opstond en niet zo afgesneden werd.
    De laatste vind ik eigenlijk wel een goeie foto (pose en belichting), alleen spijtig dat het overkomt dat ze een paar uurtjes te weinig slaap heeft gehad, of dat de shoot te lang duurde ...

    Al bij al vind ik het een heel geslaagde shoot!
    Knap model overigens ook!

    PS: let niet teveel op mijn opmerkingen, het zijn zaken die ik zelf ook altijd opmerk als ik mijn foto's aan het bewerken ben. Ik ben momenteel mijn site aan het aanmaken, en kom tot de vaststelling dat ik eigenlijk nog bitter weinig heb om te tonen. Ik heb trouwens ook nog lang niet zoveel ervaring om zo'n knappe beelden tevoorschijn te toveren...
    Canon 1Ds Mark III ~ Canon 1D Mark III ~ 17-40 f4 L ~ 24 f1.4 L ~ 35 f1.4 L ~ 85 f1.2 L ~ 70-200 f2.8 L IS ~ 100-400 L IS ~ 1000W Bowensflits ~ hoop strobist-materiaal
    http://www.eSVee.be/ | http://www.flickr.com/ | http://www.apertura.be/

    Comment


    • #3
      Re: Anne

      Mooie reeks en de eerste is mijn favoriet.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Anne

        1 van de weinige keren dat ik over afgehakte ledenmaten ga zeuren hahaah. Tegenwoordig geen probleem vind ik, maar in plaat no1 zit zoveel ruimte dat daar best een volledige full body had mogen zitten.

        Desalnietemin, prima platen!
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Anne

          Bedankt alvast voor de commentaren. Ik ben inderdaad veel te slordig geweest (afgekapte benen en dergelijke). Daar moet ik nog heel wat aan bijschaven.

          Benjamin
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Anne

            Mooi!
            Alleen kun je bij de tweede foto, het model haar linker knie wat 'gladder' maken, met ps, heel gemakkelijk hoor met de patchtool
            Dat oogt wat mooier vind ik
            Groetjes,
            Lennert

            Comment


            • #7
              Re: Anne

              Zeer mooi trio! 1 & 2 primeren, ik zie graag een lichte overdosis aan vrije egale ruimte
              En dan pluim voor t model, komt toch natuurlijk over en doet me terug komen kijken. Wegdromen op mijn werk is dan niet ver meer af

              Comment

              Working...
              X