Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het model staat er wel mooi op maar ik vind die lamp rechts helemaal niet mooi. Ik had haar liever op iets donkers laten leunen. Het gezicht is voor mij iets overbelicht. Daarnaast vind ik de foto niet erg scherp.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
hmmm.. niks over het model en rode setje want dat ziet er prima uit. Ik miss echter de spanning en sensualiteit die ik graag bij lingerie wil zien. Moeilijk uit te leggen maar het net laten zien maar ook net weer niet. snappie?
Comment