Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Naturel
Collapse
X
-
-
Re: Zonder titel
Hihi, dank je picasso. Hanne is the name... first experience was the game.
Er staan al twee opnames van Hanne op dit forum en wou niet in die trand verder gaan, ik vond evenmin een gepaste titel. Naturel, wel ja, zou wel mogen.
Comment
-
Re: Naturel
de witte blouse is knap gedaan, maar toch zou ik er een stuk afhalen, ten gunste van het model.(bv net onder de schouder).
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtde witte blouse is knap gedaan, maar toch zou ik er een stuk afhalen, ten gunste van het model.(bv net onder de schouder).
grt,bouk.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Het hemdje erbij was een vereiste. Het model is het nichtje van de ontwerpster van het hemdje.
Ben nu bezig het model te extraheren om nadien op de site te plaatsen die ik voor het merk aan het maken ben.
Dank voor jullie opmerkingen en bezoekjes.
Comment
-
-
Er stond een softbox, niks daglicht.
De belichting op zich is niet goed, ik ben me daar van bewust. Ik heb alleen iets van, waarom al leren studioflitsen als je toch het materiaal nog niet hebt?
Puur theorie vind ik maar niets als je het niet kunt toetsen aan praktijk.
Maar terzijde, vanwaar je vraag?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk berichtEr stond een softbox, niks daglicht.
De belichting op zich is niet goed, ik ben me daar van bewust. Ik heb alleen iets van, waarom al leren studioflitsen als je toch het materiaal nog niet hebt?
Puur theorie vind ik maar niets als je het niet kunt toetsen aan praktijk.
Maar terzijde, vanwaar je vraag?Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtmijn vraag aan jou: waarom is de belichting volgens jou niet goed dan? Het is naturel, wit is niet uitgebrand, je hebt een butterfly onder de neus en net genoeg schaduw in de nek. Tevens is de schaduw op de muur netjes onder controle
Wat bedoel je met "butterfly"?
Maar alleszins bedankt hoor.
@ iedereen: bedankt voor de bezoekjes en commentaren.
Comment
Comment