Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
als ik jou modellen zie dan begrijp ik waarom er zo veel fotografen zijn
echt weer top foto's, ik hoop dat ik ooit de gezichtjes zo perfect gladjes krijg, ik ben er volop mee aan het oefenen
't Is niet de fotograaf maar de modellen die het doen
Zo "mad" is Max nu ook weer niet....
'k Geloof dat het daar prettig werken is in zijn studio...
Tja, zijn "beeldekes" mogen gezien worden
Een kopietje zou bij ons ook niet misstaan op de schoorsteenmantel of ...misschien beter boven mijn bed hangen als moeder de vrouw er maar mee tevreden is
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
prachtige foto die 1ste , mogen we ook eens de onbewerkte versie zien (ik zou graag ne keer het verschil bekijken )
Nope In dit geval hou ik die lekker voor me In mijn vorige topics heb ik al een paar keer voor en na geplaatst.
@aquarius: Denk niet dat ze het erg leuk zou vinden hahaha. Toevallig heb ik al een paar maanden een foto van Cherelle hier in de woonkamer hangen omdat mijn vrouw een kettingparty had. Echter hangt de plaat er nog steeds en ik vergeet hem steeds weer weg te halen
Comment