Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat zou er aan de hand zijn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wat zou er aan de hand zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Kade Bekijk bericht
    Als iemand (met opgestoken vingertje) deze woorden gebruikt, geeft dat bij mij altijd een omgekeerd effect.
    Ik had de beelden gezien en ik vond alleen de eerste een beetje te doen en aan iemand die (allicht) gewoon zijn/haar neus snuit is niks pathetisch aan.
    Akkoord, met dit verschil dat ik mij niet kan herrinneren de beelden ooit gezien te hebben.
    mvg,
    Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kade Bekijk bericht
      Als iemand (met opgestoken vingertje) deze woorden gebruikt, geeft dat bij mij altijd een omgekeerd effect.
      Ik had de beelden gezien en ik vond alleen de eerste een beetje te doen en aan iemand die (allicht) gewoon zijn/haar neus snuit is niks pathetisch aan.
      Ben er mee eens..........Voor mijzelf is de eerste niets speciaal, en Kodakchrome slogan is zelf: "Honni soit qui mal y pense" = "Schande over hem, die er wat kwaads van denkt"........
      'k Twijfel of ik nog veel ga reageren hier, op dit forum........

Comment

Het leven zit vol van verhalen.
        In de fotografie is het net de kunst om één (van de zovele) verhalen op een boeiende visuele manier vast te leggen. Niet alleen het verhaal is interessant, ook de fotografische realisatie ervan.
        En dit is wat hier volgens mij ontbreekt,...een boeiende visuele foto.
        Dit is spijtig voor de fotograaf, maar indien het verhaal (hoe goed ook), leidt tot een oninteressant beeld, dan heeft de fotograaf grotendeels gefaald.

Nu wil ik er onmiddellijk bijzeggen dat in sommige gevallen (nieuwsfeiten bv.)het verhaal gerust kan primeren op het visuele, maar ik denk dat dit hier het geval niet is.
        Een foto kan belangijk zijn omwille van zijn nieuwswaarde, of sentimentele waarde, daar waar de visuele kwaliteiten naar de achtergrond geschoven worden.

Je hebt hier een beetje hetzelfde effect als een superfoto, die helaas 'onscherp' is.
        Velen zullen hem nog bijhouden of afdrukken, maar het zou al een heel sterk beeld of verhaal moeten zijn, of ik zou hem weggooien.

Je kan het verhaal trouwens ook nog altijd opschrijven of doorvertellen, een reeks foto's is geen must.

Mijn gedacht.

Comment

Working...
        X