Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat zou er aan de hand zijn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wat zou er aan de hand zijn

1

2

3

Re: wat zou er aan de hand zijn

Meer dan twee maand geleden gepost , 201 maal bekeken en geen enkele reply.
    BD-ers jullie moesten beschaamd zijn.
    Hier hebben we nu eens een prachtige coherente serie die een groot verhaal kan weergeven en wellicht zeer pathetisch geladen is.
    Het is wellicht niet die opgefokte kunstmatige studiospijs, maar met al zijn gebreken straalt het door zijn eenvoud beslist heel wat warmte uit. Deze beelden komen niet enkel uit het oog en het fototoestel maar vooral uit het hart.
    Maar ja de poster maakt wellicht geen deel uit van de geprivilegeerden en andere attractietrekkers van dit forum die moeten rekenen op hun kudde navolgers , jaknikkers en instemmers en een vocabularium gebruiken zoals wah, knap, mooi.....(vul zelf maar in).
    Voor mij verdient deze posting heel wat meer en ik wil de fotograaf dan ook mijn respect aanbieden en zelfs de excuses voor de BD-ers die, zoals zwijnen, dit pareltje niet waard zijn.

Honni soit qui mal y pense

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

@Kodachrome ... dan heb ik helaas net als jij deze beelden toen gemist ...

heel erg mooi & hartverwarmend ... net omdat ze ook je hart heel erg hard kunnen raken ... oordelen of andere mensen hun werk al dan niet vanuit hun hart komt ... dat is niet aan mij
      Scotty... beam me up !!!

Comment

Dit vind ik inderdaad jammer dat ik deze nooit eerder gezien heb.
        Een prachtverhaal.

@Kodachrome:
        Sinds 30 mei ben jij minstens 16x online geweest.
        Had die topic dan toch wat eerder een schopje gegeven.
        Last edited by lut; 7 augustus 2007, 00:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
          "Eindelijk een woordje Frans... "
          Buiten het gegeven dat uw kommentaar op de BD'ers hierboven er "lichtjes" over is, mag je ook in bedenking nemen dat op sommige dagen, hier meer dan 15 foto's gepost worden. Foto's gaan naar beneden en heel veel "kijkers - commentatoren" doen niet de moeite alle foto's te bekijken, laat staan te becommentariëren. "They have got a life beyond BD." Als je hier ziet dat foto's tot 2.000 vieuws halen met slechts 15 commentaartjes in alle mogelijke stijlen, kan je je afvragen of niet alle foto's "te slecht" zijn. Geen commentaar krijgen doet zeker geen afbreuk aan de foto's.

Nu 'k hier toch bezig ben...

Deze reeks vind ook ik mooie straatfotografie. Foto 1 plaatst de mens in zijn omgeving (mist wel een beetje scherpte op de juiste plaats - ligt te diep) en foto's twee en drie geven beeld aan de titel... Mooie compo's met zachte, passende kleuren.

Comment

Voor mij verdient deze posting heel wat meer en ik wil de fotograaf dan ook mijn respect aanbieden en zelfs de excuses voor de BD-ers die, zoals zwijnen, dit pareltje niet waard zijn.

Henri

Een pathetische reactie, Henri.

Als de mensen niet reageren, is dat waarschijnlijk omdat de reeks hen niet veel doet. Dat hij bij jou wél ergens een gevoelige snaar raakt, kun je moeilijk de anderen verwijten.

Knorrende groeten

Comment

Meer dan twee maand geleden gepost , 201 maal bekeken en geen enkele reply.
              Hier hebben we nu eens een prachtige coherente serie die een groot verhaal kan weergeven en wellicht zeer pathetisch geladen is.
              Het is wellicht niet die opgefokte kunstmatige studiospijs, maar met al zijn gebreken straalt het door zijn eenvoud beslist heel wat warmte uit. Deze beelden komen niet enkel uit het oog en het fototoestel maar vooral uit het hart.
              Maar ja de poster maakt wellicht geen deel uit van de geprivilegeerden en andere attractietrekkers van dit forum die moeten rekenen op hun kudde navolgers , jaknikkers en instemmers en een vocabularium gebruiken zoals wah, knap, mooi.....(vul zelf maar in).

Henri
              Er zit waarheid in je verhaal Henri, maar het is nogal "hard" uitgedrukt ....

Als "reeks" idd zeer mooi gebracht & bij straatfotografie mag er dan al eens een oog dichtgeknepen worden op technisch gebied...

Comment

_____
                Last edited by Larah&Bo; 20 september 2008, 01:53.

Comment

Deze reeks heb ik ook gemist; ik vind dit natuurlijk spijtig.
                  Nr 1 is dan (voor mij) een sprekende opname
                  Dit is 'het leven zoals het is', ergens...
                  Alleszins mooi vastgelegd!

mvg,

Roland

Comment

Fijn dat tenminste jij dat na die lange tijd gezien hebt Henri, ik had het inderdaad ook gemist.
                    Deze reeks doet me denken aan een sterfgeval op Kreta toen we daar op vacantie waren, dus voor mij een geslaagd "beeldverhaal."
                    (ps. ik ga me hier niet verontschuldigen omdat ik niet eerder heb gereageerd, zoals al eerder aangegeven: Het is onmogelijk om op alles een reactie te geven op elke hier geposte plaat en of je me nu tot "die kudde" rekent of niet ik geef mijn mening zoals ik vind dat ik dat moet doen.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Als iemand (met opgestoken vingertje) deze woorden gebruikt, geeft dat bij mij altijd een omgekeerd effect.
                      Ik had de beelden gezien en ik vond alleen de eerste een beetje te doen en aan iemand die (allicht) gewoon zijn/haar neus snuit is niks pathetisch aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kade Bekijk bericht
                        Ik had de beelden gezien en ik vond alleen de eerste een beetje te doen en aan iemand die (allicht) gewoon zijn/haar neus snuit is niks pathetisch aan.
                        ....dat zou ook nog een mogelijkheid zijn hé. ;
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Eventjes een kleine extra info:
                          zoals jullie ben ik ook niet altijd op het forum. En gezien de overvloed aan nieuwe postings kan ik ook niet alles bekijken. (met alle respect voor Bouk; vraag me nog steeds af hoe hij dat klaarspeelt).
                          Wat ik wel doe is gebruik maken van de mogelijkheden die het forum biedt en die weinigen schijnen te kennen. Zo ga ik af en toe eens controleren op welke postings geen enkel reactie kwam.
                          Voor geïnteresseerden kan ik bv melden dat volgens laatste opzoekingen gedaan op 5 augustus j.l. de gemiddelde respons rond 8 ligt met pieken van 9.63 (dieren) 9.55 (natuur) 9.54 (mensen) etc... maar technische afdelingen scoren wel hoger nl 10.8 (cameras) 10.64 (objectieven) 9.6 (software) etc...
                          Eigenaardig: shooting days (17.06) chit chat (14.70)
                          Geen interpretatie momenteel gezien aantal bezoeken ook moeten in rekening gebracht worden (en daar ligt de bal anders).
                          Wel een teken aan de wand is: archief = 10.14 ???? vroeger meer respons in kleiner behuizing ????

Henri
                          lidnummer: BD0435BE

Comment

@Kodachrome: Ik begrijp je hele uitleg wel en ook weer niet.
                            Na deze quote
                            dacht ik: Zou Kodachrome dan geen BD-er meer zijn?

Comment

Ook niet gezien hoor.
                              Wel een leuk reeksje.
                              Het zou wel plezant zijn mochten de BDers hier het achterliggend verhaaltje
                              bij bedenken en neerpennen. ( Of topic natuurlijk )
                              Wat denken de moderatoren?
                              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Working...
                              X