Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijnen in Genk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijnen in Genk





    Wat vinden jullie van deze foto's

    Minipolis

  • #2
    Re: Mijnen in Genk

    Eerlijk gezegd vind ik zowel de poses als de uitdrukking van het model een beetje saai. Het is zo'n toffe lokatie, daar moet meer uit een model te halen zijn.
    m.v.g.
    www.foto-frans.nl
    workshops: ook met jouw eigen model ! .

    Comment


    • #3
      Re: Mijnen in Genk

      Ik ben het met mijn voorganger eens.

      Gelet op je titel wou je de mijnen in combi met je model fotograferen.
      Veel model, weinig mijn... dacht ik zo even.

      Ik mis vooral in 1 en 2 scherpte in het gezicht (scherpstellen op de ogen )

      Opname 1 en 3 staan scheef.

      Je model, niet tegenstaande ze looks genoeg heeft, mist hier wat bezieling in het modelleren. Op opname twee lees ik precies zelfs wat schuchterheid van haar gezicht én, ze mocht er nog net mee opstaan.

      Nummer drie is een portretopname, voor mij is deze opname, als ik geen titel had, eender waar genomen.

      Versta je waar ik naar toe wil?

      Hop... terug naar de mijn! (de mijn... niks van... de mijn is de mijn en daar blijf je van af... )

      Succes nog!

      Comment


      • #4
        Re: Mijnen in Genk

        Jammer dat er nergens een expressie terug te vinden is ...

        Comment


        • #5
          Re: Mijnen in Genk

          Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke_xxx Bekijk bericht
          Jammer dat er nergens een expressie terug te vinden is ...
          Ik ondervind dat voor de mensen (op een enkeling na) waar ik momenteel mee "werk", het niet makkelijk is om expressie te tonen. Aanzien ze het als te... opgelegd? Moeilijkheid om in te leven in het moment?

          Comment


          • #6
            Re: Mijnen in Genk

            Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
            Ik ondervind dat voor de mensen (op een enkeling na) waar ik momenteel mee "werk", het niet makkelijk is om expressie te tonen. Aanzien ze het als te... opgelegd? Moeilijkheid om in te leven in het moment?
            Dat is ook 1 van de moeilijkste dingen tijdens een shoot. VOoral als het model nogal onervaren is. Merk dat veel bij opdrachten.

            Ik coach HEEL veel maar zelfs met CHerelle, (die van die natfoto's) waar ik al eerder mee gewerkt heb, en die zelf al 100 shoots achter de rug heeft, had de laaste keer moeite met haar expressie. Pas op de helft kwam ze echt lekker los en ging het als een speer.

            Veel lol maken, flink lachen, kaken los en goed sturen helpt. Maar de fotograaf moet het zelf natuurlijk ook zien als het model niet lekker kijkt.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Mijnen in Genk

              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              Dat is ook 1 van de moeilijkste dingen tijdens een shoot. VOoral als het model nogal onervaren is. Merk dat veel bij opdrachten.

              Ik coach HEEL veel maar zelfs met CHerelle, (die van die natfoto's) waar ik al eerder mee gewerkt heb, en die zelf al 100 shoots achter de rug heeft, had de laaste keer moeite met haar expressie. Pas op de helft kwam ze echt lekker los en ging het als een speer.

              Veel lol maken, flink lachen, kaken los en goed sturen helpt. Maar de fotograaf moet het zelf natuurlijk ook zien als het model niet lekker kijkt.
              Heb ik ook gemerkt dat dat helpt... voor beide partijen!

              Comment


              • #8
                Re: Mijnen in Genk

                Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
                Heb ik ook gemerkt dat dat helpt... voor beide partijen!
                Ik mail en msn veel van te voren om de spanning te breken. Modellen weten ook vaak niet waar ze terecht komen. Uiteraard waarschuw ik ze dan dat ik geen dooie dozen in mijn studio wil Ijs gebroken

                Ik kan me best voorstellen dat voor een hoop modellen het doodeng is bij een vreemde vent te gaan staan/zitten. Helemaal als het iets pikantere platen gaan worden. Daarom mogen ze bij mij altijd iemand meenemen en werk ik nooit zonder visa meer. Dat geeft ook een stuk ontspanning. Eerst 45 minuten lekker smeren/kliederen/ thee drinken en kletsen en dan zijn ze al een stuk losser. (maar niet altijd ) En dan komt het op onze kunsten aan. Oeef... best moeilijk soms.

                Over deze platen denk ik dat ze kwalitatief niet slecht zijn. Ze kunnen wat meer contrast hebben.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Mijnen in Genk

                  Het is alsof uw model steeds naar een andere fotograaf aan het kijken is.
                  Kweet niet ...
                  Alsof ze geschoten zijn op een shootingday waar zo'n bende fotografen op één model zit te klikken en het model niet weet waar gekeken ( ik kan het niet anders verwoorden )

                  Voor de rest...
                  Probeer niet te flitsen ( lelijke slagschaduw ).
                  Werk met een reflectiescherm om het model iets op te lichten tegen die drukke achtergrond. Het model zal op die mannier meer naar voor komen in uw foto.
                  Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijnen in Genk

                    Inderdaad: Veel lol maken, flink lachen ect ...

                    Op voorhand babbeltjes slaan op msn & mailen is tof om een soort band te creeeren met de fotograaf, en dan merk je op voorhand ook of het reeds klikt ...

                    Mijn motto is, hoe gekker hoe prettiger
                    & als je model zich lekker op haar gemak voelt bij de fotograaf,
                    als er kan gelachen en gezwansd worden dan heb je automatisch een goeie shoot

                    Comment

                    Working...
                    X