Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saaie, gladgestreken modellen.. een keertje ruw, nat, sexy and sad.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Saaie, gladgestreken modellen.. een keertje ruw, nat, sexy and sad.

Oorspronkelijk geplaatst door DimitriM Bekijk bericht
    Hoi Jorgen,

Als die workshop er komt, count me in (al moet ik 5uur rijden).

Kan je misschien eens duiden hoe deze plaatjes tot stand zijn gekomen?
    Ik was wel éérst he !
    BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht

Nogmaals.....iedereen met een camera en een dosis creativiteit kan deze glamourfoto´'s maken. (ook zonder die dure studiosh*t)

En toen werd hij wakker
      BD0808BE

Comment

Shoot vergeet ik nog de uitleg... ik was ook zo onder de indruk van Roberts pleidooi

1 - Men neme een model..laat haar zich uitkleden tot op haar lingerie.
        2 - Men neme een bereidwillige zus die op een trap gaat staan met de plantenspuit. Karcher, zoals Robert voorstelt, is niet aan te raden wil u geen ruzie krijgen met het model en de MUA.
        3 - Men neme 4 flitskoppen... de bouwlampen van Robert waren beter geweest voor het model en de warmte, maar ik verkoos de flitsters want ik wilde kippenvel zien en bouwlampen plakken nogal slecht af voor het beoogde schaduweffect ... brandgevaar
        4 - Men neme een camera met lens... pinhole kan ook. Robert heeft een mooie link daarvoor.
        5 - Zet het model in een opvangbak met wat zijl op de grond om de ergste nevel op te vangen zodat de parketvloer niet gaat krullen.
        6 - tegenlicht is de truc om de nevel te laten verschijnen op de foto uiteraard. In dit geval 2 lampen van achteren, 1 stripe om de helft van haar lichaam van boven naar beneden uit te lichten en 1 richtspot op haar mooie koppie.
        7 - Neem eerst een paar testfotos zodat u tevreden bent over het licht voordat u gaat spuiten. Als het te lang duurt, vind het model het niet meer leuk
        8 - Stel scherp - spuit - druk af als de nevel daalt en herhaal dit een keer of 10 met verschillende poses.
        9 - prik het model met de lichtmeter in de ogen zodat de tranen rijkelijk vloeien en maak de emotie platen.

Voorbereiding 5 minuten - duur van de shoot 10 minuten - shopwerk nada.

Hmmm dat was het zo'n beetje.
        Voor het meer profi werk, verwijs ik u naar Mark. Die zien er namelijk wel heel gelikt uit.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht

Nogmaals.....iedereen met een camera en een dosis creativiteit kan deze glamourfoto´'s maken. (ook zonder die dure studiosh*t)
          GEEEEEEEEEUW

Dju, nu moet ik blijkbaar ook een camera kopen om dit soort "plaatjes" te maken

OT. Knappe platen Ik ga hier niet veel over lullen, 't is voor mij perfect
          Last edited by Fotofolio; 30 mei 2007, 08:18.
          www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Voor het meer profi werk, verwijs ik u naar Mark. Die zien er namelijk wel heel gelikt uit.
            Zegt de man die massa's profi werk aflevert. Volgens mij roept 'ie dit om de reacties
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
              Zegt de man die massa's profi werk aflevert. Volgens mij roept 'ie dit om de reacties
              lol.. normaal gesproken zeg ik volmondig ja, maar in dit geval is het gemeend. Maar dat weet Mark ook. Ben stinkend jaloers op die platen hahaha.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

PRACHTIG

Vooral nummer 2 en 3 !!!!

Comment

Die derde mag bij mij zo aan de muur. De andere 2 ook maar dan toch naast die derde Alle drie weer super gelikt, maar die ene heeft dat eeuwig weibliche...grote klasse! Frederico
                  Ps. weet eigenlijk niet of ie wel an de muur mag van m'n vrouw maar dan toch in m'n gedachte althans

Comment

Working...
                  X