Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een Lara Croft in wording . Of hij goed genoeg is, dat bepaal je zelf, he .
De scherpte zit goed, de kleuren zitten goed, de compo is redelijk, alleen is de achtergrond me een beetje te druk. Waarschijnlijk kon je geen ander camerastandpunt innemen, maar moest dat gekunnen hebben, dan had je van iets lager, misschien die aanschuivende mensen op de achtergond kunnen vermijden, en had "Lara Croft" er als enig persoontje opgestaan. Maar 't is wel een leuke foto .
Als je er even op doordenkt... dat kleine onschuldige kind met dat te grote krachtige wapen. In onze Belgische context... speels, in de context van een ander werelddeel, kon deze plaat realiteit zijn en het wapen geladen.
bedankt voor de reactie
ik kon wel nog van een iets lager standpunt de foto genomen hebben dus foutje van mij.
ik had aan de regel (kinderen op hun hoogte fotograferen) gedacht en te weinig aandacht aan de drukke achtergrond besteed .
bedankt k'heb terug iets bijgeleerd voor de volgende keer
Comment