Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat ik me wel afvraag is hoe je alles veilig houdt met al dat water en die flitsers. (Ook eens benieuwd naar de resultaten zonder veiligheid) Hoe scherm je dat af of staat alles redelijk ver?
Dit is best veilig, maar ik heb er eerst goed over nagedacht hoe ik dat ging doen.
Ten eerste worden er geen 220V stopcontact units gebruikt, er is dus niks dat echt constant onder stroom staat.
als flitsinstalatie heb ik een accugenerator, deze generator ligt voor de veiligheid op een hoge droge plek, de flitskoppen die erop aangesloten zijn bevatten nauwelijks electronica, er staat geen stroom op als deze niet flitst.
de kabels vanaf de generator naar de flitskoppen raken de grond niet, het is allemaal zwevend.
Als je de setting ziet is er eerst een grote lekbak met een afvoer voor het water, in deze lekbak staat een podium waar het model dan weer op staat.
De flitsers staan dus ten alle tijden droog.
De sproei instalatie is vast gemonteerd boven het model, deze kan geen kant op.
van condensatie hebben we geen last, het is best een grote ruimte waar ook flink wat lucht doorheen kan blazen.
Van al dat water hier op 't forum krijg je gewoon een zomergevoel...
Drie prachtige platen en die derde is gewoon schitterend. 't Zijn de kleuren die 't hem doen, meen ik...
Hey.. dacht toch echt dat ik hier een comment onder gezet had... maar goed. Ik kom jou ook op 10 andere fora tegen hahaha.
No2 was mijn favo in deze serie. Super en stinkjaloers hier
Comment