Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Edison

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Edison

Mijn project neemt stilletjes aan vorm. Het moet ook wel want op 8 juni is de tentoonstelling.
    Wat mijn eerste idee " lamp " als titel geworden was noemt mijn projec nu " Edison " ( naar de uitvinder van die lamp ).
    Ook was mijn eerste idee om 8 typkes in mijn project te verwerken, nu heb ik er 2 keer 4 van gemaakt.

In het midden van de foto heb ik als blikvanger ( waar het om gaat ) een bubbele belichting gemaakt van een lamp waarop ik geflitst heb met 2 grote softboxen ( om een mooie reflectie op de zijkant te krijgen ) en in de 2e belichting heb ik diezelfde lamp laten bewegen met een sluitertijd van 3 sec.
    ( geen Photoshop dus... )

Hier is deel 1

Bedankt aan al mijn modellen !!!
    Last edited by lieven lens; 28 mei 2007, 15:26.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Re: Edison

tja.......wel heel bijzonder hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

zeer leuk concept, goede technische uitvoering en een prachtige montage.

slechts één klein minpuntje, om te gaan mierenneuken: de man rechtsboven is 'fout belicht', het was juister geweest dat het licht op de man van de andere kant kwam, zodat het precies de grote lamp is die al het licht werpt.
      Maar het blijft natuurlijk een detail en mijn kleine mening.

Groeten,

Pieter

Comment

Ik vind het in ieder geval al sjiek dat je werk maakt van zo'n project. Veel ideeën verdwijnen stilletjes in de vergetelheid bij gebrek aan tijd of doorzetting.

Zo'n project verdient al een pluim op zich.

Het idee is prachtig, en het is prachtig uitgewerkt, niet conventioneel, niet alledaags, en met een vleugje humor.

Ik vond de foto's op zich al mooi, en in een reeks komen ze nog beter tot zijn recht.
        Ik ben niet zo'n fan van een montage, waarschijnlijk komt dit door de laatste communikantenkaartjes rage waarbij iedereen zelf zo veel mogelijk foto's probeert te proppen in één foto.
        Ik vergelijk jouw montage hierbij NIET met één van die kaartjes.
        Maar zoals ik al zei, vond ik de foto's op zich ook al kunstwerkjes, en ik zou de foto's liever naast elkaar zien, dan "door" elkaar. Maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk.
        In ieder geval, chapeau voor je project!!
        SKurt.be
        www.SKurt.be

Comment

Working...
        X