Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner op SD-St Truiden-Prosumer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beginner op SD-St Truiden-Prosumer

Gisteren ben ik naar de SD in Sint-Truiden geweest. Voor mezelf had ik één doel voor ogen: leren kijken. Mijn Lumix heeft de hele dag op de volautomatische instelling gestaan zodat ik me kon focussen op "het onderwerp in beeld brengen".

Ik weet niet of dit de juiste plaats is (tussen al dat prachtige modellengeweld ) om deze foto's te posten...?

Laat maar weten!

Wat doet een mens zoal op een zondagmiddag?

Kijkje nemen op een tentoonstelling...

Effe rusten op een bankje in het park...

Commentaar (pos en neg) welkom.

Groetjes,

Nanske
    Wie zich verliest in z'n passie, heeft minder verloren dan wie z'n passie verliest.

Re: Beginner op SD-St Truiden-Prosumer

Wat betreft 'leren kijken' zijn deze zeker geslaagd
    Goed gezien
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Je eerste is een mooi stilleven
      Je tweede, een man met drie vrouwen, die zal zijn rust wel verdiend hebben
      mvg,
      Ludo V.

Comment

Hey,

Mooie foto's
        Het lijkt me dat je ze wel iets groter mag posten

Greetz,
        Peeke
        ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Dit zijn twee heel mooie voorbeelden van 'kijken' want dat 'leren' is hier niet meer van toepassing ( 'k zie dat onze Celle weer als model heeft gediend, maarja dat is hij gewoon op een shooting )
          Groetjes Vicky

Comment

je mag ze inderdaad wat groter posten, bij de tweede zou ik iets meer grond onder de voeten gelaten hebben, maar wel mooi gezien.

Comment

@ allen: bedankt voor jullie reacties! Dat groter posten, tja, ik zal de BD-handleiding nog eens moeten lezen .

@ Vicky: Celle is nog weggedoken (hij kreeg me vrij snel in de gaten), maar het was al te laat

@ Vanslycken: je hebt gelijk ivm het voetenwerk. Jammer genoeg stopt het origineel ... aan de rand

Groetjes iedereen,

Nanske
              Wie zich verliest in z'n passie, heeft minder verloren dan wie z'n passie verliest.

Comment

Toppie
                Ik had de tweede misschien een wat grotere f-stop gegeven, zodat de achtergrond wat meer buiten het scherpteveld komt te liggen...

T.
                Nikon stuff rocks :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrsMoe(iketreimeloe) Bekijk bericht
                  @ allen: bedankt voor jullie reacties! Dat groter posten, tja, ik zal de BD-handleiding nog eens moeten lezen .

Nanske
                  Gewoon BDSizer downloaden (via zoeken op dit forum vindt je het wel)
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Dat viertal op dat bankje doet wat velen van ons gisteren gedaan hebben, genieten van een toch onverwacht mooie zondag in Sint-truiden.
                    BD0723BE

Comment

Working...
                    X