Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bedankfoto voor het lentefeest
Collapse
X
-
-
Re: bedankfoto voor het lentefeest
Foto is compsitorisch niet slecht MAAR:
1) Mijns inziens iets te hard ingeflitst (veronderstel dat er geflitst is...)
2) storende vlek op sensor of lens in de rechterbovenhoek van de foto!!!
KB
-
leuk, maar waarom van zo ver weg.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk berichtFoto is compsitorisch niet slecht MAAR:
1) Mijns inziens iets te hard ingeflitst (veronderstel dat er geflitst is...)
2) storende vlek op sensor of lens in de rechterbovenhoek van de foto!!!
KBOorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk, maar waarom van zo ver weg.
grt,bouk.
-Flits was echt wel nodig,de zon was heel fel,en met dat witte hemd
-vlekje was me niet eerder opgevallen,maar heb een serie,en laat de mensen er eentje kiezen die dan in een kaartje met bedanking er op ,gestoken word.
@bouk
-Een mooie dag voor onze senna en zijn bezoekers, dan vind ik dat een stukje prachtige natuur daar wel bij mag ,daarom ook deze foto iets verder genomen , waarin mijn zoon nog altijd goed naar voor komt maar toch de warmte om hem heen laat voelen,de natuur , de zon ,het water dat zijn allemaal dingen die zijn intresse laten zien (hij wil studeren voor natuurwetenschappen of iets dergelijk).
Mvg Daniel
Comment
-
Ik vind het qua licht een prima plaatje en vraag me af waarom er te hard ingeflitst zou zijn? je ziet wel eens foto's waar de flits nog harder is, zodat de achtergrond donker gaat worden. Is dit niet een kwestie van smaak?
In ieder geval is het model goed uitgelicht imho en niet te donker wat vaak het geval is, waar je dan weer als reactie krijg: inflitsen of een reflectiescherm gebruiken.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Op zich een goede foto, had beter gekund met de 1/3 -2/3 regel. Model staat dus te centraal op de foto.
Comment
-
-
Naast dat het model te veel in het midden van de foto staat, krijgt de achtergrodn te veel aandacht.
Ook zou ik in PS even naar de selectieve kleuren gaan en in de kleur cyaan een beetje geel verminderen of bauw insteken. Zo zal de lucht veeeeel beter uitkomen ( te groen nu ).Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtNaast dat het model te veel in het midden van de foto staat, krijgt de achtergrodn te veel aandacht.
Ook zou ik in PS even naar de selectieve kleuren gaan en in de kleur cyaan een beetje geel verminderen of bauw insteken. Zo zal de lucht veeeeel beter uitkomen ( te groen nu ).Last edited by MadMax; 27 mei 2007, 14:26.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
hier zeker niet blauw hoor, beetje Fuji blauw(groenachtig) dus.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
En jullie monitor is ook gecalibreerd? Indien ja.. zit er bij mij iets fout. Moet ik even opnieuw aan de slag.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
-
Mja, 'k heb ook de communiefoto's van m'n kleine broer gedaan, en ik merk toch dat familieleden bijna altijd voor een close-up gaan.
Een oma wil een foto van haar kleinzoon op haar schouw zetten, geen stukje landschap...
Over de foto zelf ga ik akkoord met bovenstaande commentaren.
Tom
P.S.: Ik zie hier toch ook een mooie blauwe lucht en nog blauwer water hoor...~TDN
fotoblog: www.tdn9.be
Comment
-
Bedankt voor de reactie allemaal ,
ook jij mad max ,wat betreft het inflitsen ,het is gewoon niet te doen met dat witte hemd ,het enige was flitsen (volgens mij) en ik vind het goed meevallen , maar zal toch meer met de 2/3 1/3 regel proberen rekening te houden,ik denk wel dat mijn scherm goed is ik heb zowel op mijn werk als thuis een mooie blauwe hemel, en blauw water, ik zie echt geen groene zweem of zo iets.
Mvg en bedankt
Des
Comment
-
Hier ook een groenige achtergrond en mooi blauw water... (laptop tft, ongecalibreerd...)
Comment
Comment