Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Leuke foto's maar er is m.i. meer mee te doen... De compo's zijn alle drie te centraal, maar daartegenover staat dat de kleuren en de modellen er wel chique op staan . Foto 2 mist ook een tikkeltje scherpte op de juiste plaats... en foto 3 ook op het linker model.
Mja... jij hebt je eerste shoot gehad, ik moet er nog aan beginnen. Ik heb meer tijd om commentaar geven dan om foto's te nemen . Tof dat je die eerste shoot hier direct zet . En al bij al... 't ziet er helemaal niet slecht uit
vind dat er wat te veel glim op de gezichten zit.
grt,bouk.
vind ik ook en no1 heeft het model last van de woeier denk ik, maar voor een eerste shoot hoef je je hier zeker niet voor te schamen. No1 is trouwens een heel mooi model met mooie lippen
Puik werk voor je eerste shoot !
Ik moet m'n eerste model nog 'trekken' dus veel recht van spreken heb ik niet.
Toch een suggestie : in je eerste foto vind ik de kleur wat te nadrukkelijk, misschien mag je wat desatureren en (omdat het gezicht toch dichtbij is) de huid wat meer effen maken, deze mooie CVO-girl komt imho dan nog iets leuker uit de hoek.
(iets in deze aard : http://users.skynet.be/sb107308/BD-p...s/cvo-girl.jpg)
Inderdaad,maar photoshop is nog niet zo heel erg aan mij besteed,buiten wat met levels en curven te spelen
@Marcus,knappe bewerking...kan je in het kort wat uitleg erover geven.
Alvast bedankt voor de comments ,een toffe bende hier op BD he
Comment