Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Vind het op zich wel een speciale foto, je kijkt er langer naar. Een beetje spooky ook Alleen is er een verschil in textuur tussen het middenste lichaam en de twee buitenste, het is uiteraard 3x het zelfde model, maar het lijkt dat je er 2 wat bewerkt/gesoft hebt, en eentje niet
Vind het op zich wel een speciale foto, je kijkt er langer naar. Een beetje spooky ook Alleen is er een verschil in textuur tussen het middenste lichaam en de twee buitenste, het is uiteraard 3x het zelfde model, maar het lijkt dat je er 2 wat bewerkt/gesoft hebt, en eentje niet
Idee kreeg ik ook en ik vind de linkse foto nog het mooist qua licht.
Ik vind het opgaande licht van links naar rechts eigenlijk best meerwaarde hebben aan de foto. Het lijkt wel of het licht meegaat met de poses en de diagonale lijn van de modellen. 't Is hoe dan ook knap gedaan .
Al een paar keren bekeken.
Er is iets spannends aan die foto's. Maar moeilijk te situeren in eerste instantie. En toch bleef ik er naar kijken.
Niet alleen naar dat mooie lichaam geaccentueerd door een toffe belichting.
Maar vooral naar die handen.
Vooral die handen links zijn zo subliem.
Die handen die....... zo belangrijk zijn in het leven. Misschien vergaat de schoonheid van een lichaam met de jaren. Misschien niet, maar dat is perceptie. Maar die handen blijven altijd belangrijk. Een leven lang.
Jeff
Groetjes
Skitch
"In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell
Foto 2 en 3 vind ik wat holocaust-achtig.
Ik zou eerder de eerste als vb nemen.
Aan allen mijn dank voor jullie reactie's, het is wel de bedoeling dit werk als triptiek aan te bieden , de beelden op zich kunnen ook apart gebruikt worden en dan is de linkse ook mijn voorkeur.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment