Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communie foto's 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• communie foto's 3

* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..

Re: communie foto's 3

Ik snap de bedoeling niet echt van de eerste foto
    De tweede is wel mooi met die paraschutistjes in de lucht (of hoe noeme ze )
    Maar zie je deze wel als je ze in't klein gaat uitprinten?

Comment

Hoi Fonzie,

Leuk joch
      Nice try zou ik zeggen.

Foto 1: Zet je toestel volgende keer op spot metering en laat je camera de belichting meten op bv. het gezicht van de jongen. Op die manier zal hij wat beter belicht worden (de achtergrond wordt dan weliswaar overbelicht, maar het onderwerp zal op zijn minst er wat beter uitkomen). De horizontale balk stoort me wat eerlijk gezegd. Persoonlijk (maar wie ben ik?) had ik er in dit geval wat meer een halfportret van gemaakt, dan had je gelijk wat minder problemen met de onderbelichting (vermits het onderwerp meer het beeld zal vullen)

Foto 2: Heb je er nog eentje van deze waar hij met zijn ogen open staat te kijken? Dat zou een knaller van een prent zijn Hier heb je eigenlijk net het omgekeerde effekt van foto 1, nl. de jongen is en heel klein beetje overbelicht (of staat mijn monitor hier te klaar)? Mocht hij zijn hand wat meer weg van zijn gezicht plaatsen was het volgens mij beter?

Groetjes,

Thierry
      Nikon stuff rocks :-)

Comment

ik hoop dat deze niet de prentjes zijn die worden gegeven als aandenken aan de communie van deze jongeman.
        Bij de eerste foto is je belichting een beetje de mist in gegaan, zoals mijn voorganger reeds zei spotmeting gebruiken op het gezicht van je model.
        De tweede is van belichting een heel stuk beter maar de ogen zijn net iets teveel gesloten .
        Als je de kans nog hebt om de shoot over te doen, zeker proberen.
        Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

communie foto's reeks 1 & 2 was een stuk beter dit is jammer genoeg een
          Nikon D90

Comment

Working...
          X