Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het roer om?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Het roer om?

    Het valt me op dat bij zo'n bewerkingen het erop lijkt dat mensen dit niet manueel doen, maar met een prégefabriceerde plug-in. Vaak zie je dan in zo'n beelden overbelichte (zoals de arm in de tweede) of onderbelichte delen waarmee de fotograaf dan niet weet hoe ze te voorkomen, kortom de situatie niet in handen heeft bij de bewerking....

    Wat de onbewerkte foto betreft... ik hou van waterfoto's, maar dan liever naturel, 't is te zeggen zonder make-up. Haar oogmake-up is nu volledig uitgelopen, iets waaraan de visagist ook geen eer haalt en die tenslotte geen meerwaarde geeft aan de foto. Allez, 't is misschien een kwestie van smaak hoor, maar make-up vind ik in dat geval de kwaliteit naar beneden halen.

    Mvg,

    Comment


    • #17
      Re: Het roer om?

      very nice portrait with good soft lighting
      I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

      k o m b i z z

      Comment


      • #18
        Re: Het roer om?

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Het valt me op dat bij zo'n bewerkingen het erop lijkt dat mensen dit niet manueel doen, maar met een prégefabriceerde plug-in. Vaak zie je dan in zo'n beelden overbelichte (zoals de arm in de tweede) of onderbelichte delen waarmee de fotograaf dan niet weet hoe ze te voorkomen, kortom de situatie niet in handen heeft bij de bewerking....

        Wat de onbewerkte foto betreft... ik hou van waterfoto's, maar dan liever naturel, 't is te zeggen zonder make-up. Haar oogmake-up is nu volledig uitgelopen, iets waaraan de visagist ook geen eer haalt en die tenslotte geen meerwaarde geeft aan de foto. Allez, 't is misschien een kwestie van smaak hoor, maar make-up vind ik in dat geval de kwaliteit naar beneden halen.

        Mvg,
        xpros heb je volkomen gelijk. Doe ik normaal nooit en weet ok niet hoe het werkt.

        Maar euhh... het uitlopen van de make-up... de pose??? zou het miss kunnen zijn dat dit expres zo gedaan is?
        Sterker nog... (als je iets van prof visagie afweet) deze make-up is water
        bestendig en loopt niet uit.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment

        Working...
        X