Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Engsbergen
Collapse
X
-
-
Re: SD Engsbergen
Mooi detail in foto 2, schitterende scherpte.
Foto 1 is mooi belicht.
De scherpte doet in 3 wel wat afbreuk, in die zin dat de gedetailleerde weergave van de bloedvaatjes in de oogbollen niet zo mooi is voor een portret als dit.
Grtz,
Marc
Comment
-
Voor een eerste fotoshoot in de studio is dit zeker behoorlijk werk.
Wel opletten met de reflecties in de ogen vooral bij 1 en 2, bij 1 komt ook een stukje van de oor door het haar. (is een detail waar ik ook tegen zondig). Met het glimmen van de makkiage moet je ook opletten.
De 2de spreekt mij het meeste aan, mooie poze, het linkse oog wat oplichten en de reflecties verwijderen, misschien ook de hand iets doordrukken zodat deze minder aandacht vraagt en dan mag je deze zeker op de plank zetten.
Ondanks mijn opmerkingen toch behoorlijk werk en hier zeker mee doorgaan, bij Toreke hebben ze alle voorzieningen om meer ervaring op te doen.
Groeten,
PS:. bedankt voor je berichtje van vrijdag, het was super !!!
Comment
-
De tweede; met de sproeten. Glimmen van de huis stoort me hier niet.Op een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
-
-
Reflecties verwijderen .. eh? Lekker afblijven
Leuk zo'n eerste shoot he... kan verslavend werken hoor
Lekkere natuurlijke plaatjes, met voorkeur voor no2. Mooie blik heeft ze daar.
No1 is iets aan de rode kant.
Maar voor de rest... lekker door shooten!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Uit deze reeks kies ik de 2de wegens meest spontaan.
[OT]
Was er visagie voorzien? Of hebben de modellen zelf ingestaan voor hun eigen MU? Wat me opvalt is dat de huid van de modellen volgens mij niet "afgepoederd" geweest zijn waardoor ze enorm glimmen. Bij het eerste model (Kim) let ik erg op de oranje/gele vlekken op haar gezicht (voorhoofd en onder haar ogen).
Maar zoals je reeds zelf zei "Al doende leert men, is mijn motto", hier heb je alvast je start genomen en zoals MadMax reeds zei, let op dit is ECHT verslavend
Comment
-
Nr 1 vind ik de beste (goed voor je eerste keer.)
JoeriCanon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
Comment
-
-
Ik ga voor de tweede foto. Hij komt het meest natuurlijk over en die zachte glimlach doet het hem helemaal. Misschien eens proberen om de glans op de lippen wat te verminderen. Proficiat voor je eerste keer. Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat lukken.
Comment
-
Comment