Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
dankje @madmax
maar eigenlijk wacht ik nog op modellen die iets meer op leeftijd zijn, zoals jullie die (gebruiken) hebben!
denk dat ik die ook wel in de fles krijg
ben nog niet zo lang met fotografie bezig, maar mijn tijd komt nog wel !
dankje @madmax
maar eigenlijk wacht ik nog op modellen die iets meer op leeftijd zijn, zoals jullie die (gebruiken) hebben!
denk dat ik die ook wel in de fles krijg
ben nog niet zo lang met fotografie bezig, maar mijn tijd komt nog wel !
grt frank
Aanmelden op een modellensite zoals ModelMayem of DutchHeaven.
Dan komt de rest van zelf
Aanmelden op een modellensite zoals ModelMayem of DutchHeaven.
Dan komt de rest van zelf
ga ik zeker onderzoeken\lezen !
maar doen jullie (jij) dat ook ?
denk vaak !!!! hoe kennen hullie nou zoveel meiden (en nog zo mooie ook)
bedankt voor je tip.
bedankt voor je tip.
grt frank
En vergeet Photograaf.be niet.
Als je even een beginnetje hebt, komen de modellen vanzelf aanwaaien. Ik doe overduidelijk in heren en toch zitten er regelmatig spontaan allerlei dames in mijn mailbox .
En vergeet Photograaf.be niet.
Als je even een beginnetje hebt, komen de modellen vanzelf aanwaaien. Ik doe overduidelijk in heren en toch zitten er regelmatig spontaan allerlei dames in mijn mailbox .
@porochelt dankje voor je link
heb me vandaag aangemeld bij DutchHeaven.
moet nog even lezen hoe en wat !
Heerlijk origineel weer. Voorkeur voor de eerste. Het lijkt wel een geboorte, vraag me af hoe het er in die fles aan toe ging toen de stop er nog op zat?
MVG Frederico
bedankt voor je tip.
grt frank
sorry .. had deze niet gezien
Ja, als je een paar mooie series plaatst krijg je vanzelf aanvragen. Of je benadert de modellen zelf natuurlijk. Ik krijg er momenteel te veel. Na elke post ontploft mijn pb box
Moet helaas een heleboel afwijzen en dat is nooit leuk. Mja.. heb maar 1 zondag in de week en dan ook nog eens af en toe met vrouw en kids op stap. Dan vliegt de tijd hoor! Zit nu al vol tot ver in het najaar geloof ik.
Comment