Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

comunnieprentjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • comunnieprentjes

    Vooraleer ik ze aan de ouders doorspeel had ik graag jullie mening gehad.
    (De lay-out is analoog, maar het is voor twee verschillende families)





  • #2
    Re: comunnieprentjes

    vind de 2e het mooist iets meer rust , nr 1 is druk met 3 drukke inzetten !
    maar daar staat ze wel weer mooi scherp op !
    pers zou ik de middelste van nr 1 weg laten , en de namen met datum bij elkaar zetten (andere letter type misschien nog)
    de kleur zo mag voor mij wel !

    grt frank

    Comment


    • #3
      Re: comunnieprentjes

      ik ben er niet gek op. Mijn aandacht wordt teveel getrokken naar de tanden. heb je geen foto's met een 'dichte mond' glimlach op? Nr één zou ik als ouder liever niet hebben.Die tekening van dat gezichtop de achtergrond heeft trouwens iets vreemd. Nr twee kan er mee door. Maar wellicht vindt iemand anders ze wel goed...
      Nikon

      Comment


      • #4
        Re: comunnieprentjes

        als ouder, zou ik de tweede wel willen hebben.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: comunnieprentjes

          Misschien toch ietswat warmere kleurtinten gebruiken, want de eerste vind ik afschuwelijk (toch voor deze gelegenheid).

          Qua collage vind ik de tweede knap gedaan. Misschien de eerste foto ook in deze zin aanpassen. Hoofd op de eerste foto is bijv. te groot.

          mvg

          Comment


          • #6
            Re: comunnieprentjes

            De tweede vind ik wel geslaagd (en zou ik als ouder ook wel willen), maar persoonlijk zou ik de naam iets groter (dus opvallender) maken.

            De eerste vind ik het hoofd te groot en als ik die jongen was zou ik niet graag mijn tanden zo sterk in beeld willen hebben, is niet echt flatterend hé. Het lettertype dat je hier gebruikt hebt, vind ik ook niet zo mooi (mijn smaak hé). En het geheel is inderdaad wat te druk, misschien 1 van die foto's links wegnemen?
            ~Lieve groetjes, Saskia~
            Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
            Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

            Comment


            • #7
              Re: comunnieprentjes

              Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk bericht
              Misschien toch ietswat warmere kleurtinten gebruiken, want de eerste vind ik afschuwelijk (toch voor deze gelegenheid).

              Qua collage vind ik de tweede knap gedaan. Misschien de eerste foto ook in deze zin aanpassen. Hoofd op de eerste foto is bijv. te groot.

              mvg
              Sluit mij er volledig bij aan, de achtergrondkleur is echt niet om aan te zien imho. Iets minder fel iets kiezen dat rust geeft.

              Ook een eerdere opmerking dat de open mond de aandacht trekt klopt naar mijn mening ook.

              Comment


              • #8
                Re: comunnieprentjes

                Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                Sluit mij er volledig bij aan, de achtergrondkleur is echt niet om aan te zien imho. Iets minder fel iets kiezen dat rust geeft.

                Ook een eerdere opmerking dat de open mond de aandacht trekt klopt naar mijn mening ook.
                Tweede is niet slecht, iets te rood. Eerste helemaal niet goed (m.i. natuurlijk). Buiten wat reeds gezegd is denk ik dat deze veel te hard verscherpt is (zie wenkbrouwen, rand tanden, ...).
                Gallery: http://www.fotogallerij.be

                Comment


                • #9
                  Re: comunnieprentjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk bericht
                  Misschien toch ietswat warmere kleurtinten gebruiken, want de eerste vind ik afschuwelijk (toch voor deze gelegenheid).

                  Qua collage vind ik de tweede knap gedaan. Misschien de eerste foto ook in deze zin aanpassen. Hoofd op de eerste foto is bijv. te groot.

                  mvg

                  Ik vind me hier volledig in terug , de kleur is absoluut niet passend, en ook de foto is niet zo goed.
                  Mijn foto's op : http://nonkelmil.zenfolio.com/

                  Comment

                  Working...
                  X