Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
foto 1 en 3 zijn niet echt op en top qua kleur,denk ik.(kon levendiger). Foto 2 ziet er vrij goed uit.
Nuja, ik heb ook mijn eerste shoot onlangs achter de rug, en je moet inderdaad op zoveel denken dat je zeker dingen vergeet.
Go for pic 2
'k vind deze al beter dan de vorige omdat, zeker bij foto 1 & 3 de achtergrond veel minder druk is...
model kijkt soms wel wat somber... maar ja, wie ben ik hé... misschien was dat wel de bedoeling??
Uw vriendin is een ongepolijste diamant,koop eens een paar glossy fashion magazines voor haar zodat ze kan zien hoe die modellen hun haar en kleding doen,en kijk eens naar de simpele poses van die modellen.
De foto´s zijn scherp,goed belicht en mooi uitgekaderd..
Ben benieuwd naar de volgende serie,en wanneer uw vriendin haar eerste contract als topmodel tekent.
Ik zou persoonlijk ook deze foto's nabewerken in photoshop.
Het gezicht kan wat bewerking gebruiken om de rode vlekken weg te werken.
Skin beetje verzachten (Gaussian blur) en dan heb je al direct een meer glamour effect.
Hier weer het model dat spreekt...
Tweede foto is mijn absolute favoriet! Mooi gedaan schat!
En wat het haar enzo op de andere foto's betreft: op een vochtige, regenachtige, niet al te warme dag, zie ik er nooit op m'n best uit!
En glamour magazines heb ik in overvloed, maar nooit zelf iets uitgetest qua kapsels en make-up... dan misschien toch een aanrader bij een volgende fotoshoot? Meer tips zijn welkom...
Comment