Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
het rood van de stoel erg leuk, maar het verschil van belichting onder en bovenlichaam niet zo, tevens vind ik met deze pose de linker voet wel erg groot uitvallen.
grt,bouk.
de gelaatsuitdrukking doet me denken aan een plots opkomende niesbui, kan niet de bedoeling zijn; idee wel origineel maar is de stoel belangrijker dan je model? Hij trekt nl wel de aandacht...
Aan allen bedankt voor jullie reactie, voor de puristen onder ons een minder bewerkte versie, van hetzelfde beeld;
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
ik heb de indruk dat het terughalen van de kleur van de stoel (historybrush vermoed ik) zeer slordig gedaan is (redelijk buiten de lijntjes gekleurd op de arm en beneden aan de stoel). miscchien is dit een tip: eerst de stoel selecteren voor je er met de historybrush over gaat, op die manier veeg je enkel over de stoel en niet over de rest van de foto (gewoon met een gigantische brush over de hele foto gaan, heeft enkel effect op de geselecteerde delen.)
foto op zich vind ik best goed.
groeten, robbe
Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
Aan allen mijn welgemeende dank voor jullie reactie's, mijn persoonlijke voorkeur blijft voor de rode stoel. De response internationaal was ook eerder Pro de rode stoel. Maar smaken verschillen nu eenmaal he.
MVG, Jeff
Comment