Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben het nog niet beu
De reeksen die je hier de afgelopen dagen van dit model hebt geplaatst waren steeds weer anders en die afwisseling apreciëer ik wel
Hier ook weeral 3 prachtige platen en knap gevonden om haar een blinkende huid te geven en er tevens die schaduwen achter te krijgen.
De 1ste hier is mijn favoriet
Ik bekijk niet gauw modellenfoto's maar dat "fresnell" interesseerde me
Ik vind dat blinkende vel niet mooi, 't zal wel een kwestie van smaak zijn. Ik moest denken aan plastic of latex of zoiets, of aan körperwelten, 'k weet het niet goed.
op nr 3: ik vind het mooier als een borst niet een stukje boven en een stukje onder de arm uitkomt (zie linkse borst).
Mooie foto's en interessante belichting. Maar ook een opmerking: ik denk dat de verhoudingen van het model veel beter tot hun recht zouden zijn gekomen als je foto 1 van een lager standpunt en een zo groot mogelijke afstand (en dus ook zo lang mogelijke brandpuntafstand) zou hebben genomen.
Comment