Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meet Marijke (preview)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Meet Marijke (preview)

Gisteren een 'lollige' shoot gehad met Marijke. Hier ff een snelle preview -> more to come

NU MET UPDATE EEN BEETJE NAAR BENEDEN

--

ik heb drie versie van dezelfde foto. Kom er eigenlijk niet uit welke ik het mooiste vind. Jullie een voorkeur ?

--

--

--

--
    Last edited by Perrush; 12 mei 2007, 23:43.
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Re: Meet Marijke (preview)

Hey,

knap gedaan.
    En als ik je moet helpen, dan zal het de tweede worden.

mvg
    Staf

Comment

Voor mij nr 1 is de topper !

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

ga voor de tweede opname al vind ik de opgestoken tenen wat minder en het broekje zit niet zo mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij ongetwijfeld de eerste. Bij de overige foto's heb ik de neiging om eerst te gaan zoeken naar de oorzaak van deze houding omdat de stoel niet goed zichtbaar is. Op mijn scherm toch.
          Maar de foto's zijn weeral knap afgewerkt hé. Knap model, uitstraling, blik, ... En op zich zeker een leuke pose.

Grts,
          Jurgen

Comment

Ook no2 voor mij. Mooi hoor.

Tip voor het model, hoofd niet al te ver doorknikken. Mag iets sierlijker.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Mooie poging... toch kan ik het niet van me afzetten dat de houding niet het van de is.

Wat de omhoogwijzende tenen ben ik het eens met Bouk, het broekje, ik denk dat het er eentje is die nu eenmaal niet meer huid bedekt in de schaamstreek?

Wat ik persoonlijk zeker mis is de contour van haar rechterlichaam tussen borstkas en lendestreek, deze is bedekt door haar linkerarm. Misschien is dat wel wat ik mis in de houding...

... ben er nog niet aan uit.

Doe mij in ieder geval maar versie nummer één (wel te verscherpen).
              Ben benieuwd naar de volgende opnames.

Comment

Number One.

ciao, gauloise

Comment

vast en zeker de eerste voor mij

groetjes

Comment

alhoewel ik de zw wit echt wel goed vind,
                    ga ik toch de 1é foto prefereren,verscherpen zou ik toch niet doen,
                    zoals hij is vind ik hem wel goed.
                    Mvg

Comment

Voor mij ook de eerst. Bij de tweede zweeft het model een beetje (kan leuk zijn, maar dan moet het wel een zwevend standje zijn). Bovendien lijken de kleuren op de eerste iets beter, komt waarschijnlijk door minder zwarte achtergrond.
                      Keuze tussen twee en drie wordt de ZW.
                      Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                      Simpele albumpjes

Comment

Ik vind nummer 1 "spannender" overkomen omdat bij de andere foto's de voeten teveel afleiden en door de zwevende houding (doordat de zetel niet zichtbaar is) lijkt het wel of ze een soort van polka aan het dansen is.
                        http://www.reptilicious.nl
                        Canon EOS450D & Canon Powershot S3IS

Comment

Tnx all

@ Zotte max : dat hoofd is mijn 'sturing'. Ik wilde perse dat haar haar zo viel. Misschien had ik nog wat meer variaties moeten proberen.

@ Bouk : Jij met je broekje ... ... dat ding was ook zo klein dat het nooit goed kon blijven zitten -> zie comment van Peter, die heeft meer ervaring met die dingen

@ Peter : ooit al eens zo'n kous aangedaan zonder met je arm voor je lichaam te komen ?

Wat de houding betreft : Ik hoor meer die commentaar (niet alleen hier), maar eerlijk gezegd zie ik er dat niet in. Mij lijkt dit een perfect mogelijke pose.

Ennee, meer verscherpen doe ik niet. Ze zijn ietsje aangescherpt, maar het moet 'zacht' blijven

@ All :

overwegend wordt de eerste gekozen, en dat was ook mijn voorkeur. Wist alleen niet goed hoe men zou reageren op de afgesneden benen, maar blijkbaar kan dit gerust. (heb eigenlijk geen ervaring in die dingen)
                          --

Comment

Voor Bouk : versie met een groter slipje

--

--
                            --

Comment

Ook voor mij de eerste. Wat mij wel stoort is zoals eerder vermeld "het zweven" van het model. Verder heb ik het idee dat bij foto 2/3 de verhouding onderlichaam tov van haar hoofd niet helemaal juist is (lenskeuze?). Je foto's van "Miss Gorgeous" kunnen me eerlijk gezegd veel meer smaken. Gr, Paul
                              M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

Comment

Working...
                              X